2024年1月28日星期日

布達佩斯週末(3)

1月20,我都幾鍾意去某夫人嘅蠟像館。雖然啲蠟像嚟嚟去去都係嗰幾位,但係唔同城市嘅分店都有佢嘅特色。

配上布達佩斯景點。





唔知乜水。






感覺呢度啲人鍾意喺蠟像前吹水,等人。阻住我影相。
匈牙利啲偉人啦我估。




奧, 匈共同愛戴嘅皇后。


蠟像館喺一棟古典建築內。
匈牙利嘅名人我唔識。


Liszt











匈牙利歌手。見幾多人同佢影相。

















18 則留言:

  1. 我不喜歡去臘像館,感覺鬼影幢幢。

    回覆刪除
  2. 又又…又睇!好鍾意喎!🤔我估…你枕邊有矽膠人偶伴寢。👍

    回覆刪除
  3. 第18張係von Neumann 😃,其實臘像館啲臘像唔多似真人。

    回覆刪除
  4. 係唔係 Ariana Grande (阿毛)

    回覆刪除
  5. 展品幾多喎 , 而造型都好生動呀 !

    回覆刪除
  6. 睇蠟像......感覺有d怪怪哋!

    回覆刪除
  7. 有好幾張都好似真人咁...

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.