2024年1月21日星期日

惜食

呢個Too good to go我知有咗好幾年。係個平台畀啲餐廳,超市以低價賣啲剩菜。減少食物浪費。顧客係冇得揀,佢畀咩嘢你就食咩嘢。有啲似開盲盒。

最近友人題起佢,而我依家又懶煮。於是單撈個App睇吓有乜筍嘢啦。

我住呢區比較多參與嘅超市,麵包店,餐廳。
第一次就幫襯屋企附近嘅阿塞拜疆菜。
呢度4歐。平!喺超市買合急凍飯普通都要3歐幾。
因為我新手,冇睇到呢間原來要自己帶餐盒。如果餐廳提供嘅話,佢要收兩歐(搶錢!)。
等嘅時候,老闆乘機宣傳。先畀餐牌我睇佢哋有乜食。亦話我知各大外賣平台都可以柯打。
酒店就多數係食剩嘅早餐。屋企隔籬呢間就pack 好晒,唔需另外加錢。
承惠5歐。算係平。

炒蛋,煙肉,腸仔仍然係熱啲。
有晚幫襯一間標榜健康嘅餐廳。呢度4歐。有湯,沙律,四塊麵包,甜品。
個湯好味,沙律新鮮但係冇醬。好在我屋企有。甜品係啲superfood,難食到倒落廁所。
同一晚亦幫襯咗間中式自助餐。諗住隔夜第日帶番工食。佢畀個盒你自己裝。因為係食剩,選擇唔多。大家可以想像個盒有幾大。一盒仔5,50歐我覺得貴嘞。早知係咁唔會幫襯。
有啲餐廳嘅特價餐唔係日日有。有啲筍嘢一出就畀人秒殺。

16 則留言:

  1. 其實呢個構思幾好,現時很多地方也不景氣,一來可以幫大眾慳荷包,二來也可不浪費食物~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最近睇報導,香港都有類似嘅app。

      刪除
  2. 睇網片:惜食酒店包左成盒都係cake。 So sweet 嘅晚餐🥰。
    多食!王子圓碌碌變豬。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度講明係早餐,午餐,晚餐定係茶點。

      刪除
  3. 這構思唔錯喎 , 食得唔好嘥 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最近睇報導,香港都有類似嘅app。

      刪除
  4. 丹麥D酒店都有參與,呢個idea好得👍

    回覆刪除
  5. 我以前都有裝個超市福袋apps, 不過次次都唔夠人手快, 之後delete埋 (阿毛)

    回覆刪除
  6. 都唔錯呀...平時我去開既街市都有義工收食得又賣唔去既蔬菜....我覺得呢個計劃好好架!

    回覆刪除
  7. 呢個做法好好呀,唔好浪費D野麻.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇報導香港都有類似嘅app㗎。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.