2008年10月10日星期五

雷根斯堡

 二次大戰期間雷根斯堡Regensburg不是一個重要城市,因此它在戰爭中未受破壞。它是德國唯一一個保存完整的中世紀城市。舊城區是UNESCO World Heritage。德國最古老的石橋Steinerne Brücke亦在雷根斯堡。在Historischen Wurstkuche可嘗試依照850年前製作的香腸。 歐洲郵政創辦人Thurn und Taxi St. Emmeram宮也值得參觀。 當我在雷根斯堡時,在Neupfarrplatz舉行匈牙利展銷會,售賣工藝品,食物,酒等等。
 St. Peter's Dom
 St. Peter's Dom前,有一間Haus Heuport的餐廳。很有中世紀氣息。
 Old Town Hall
 石橋


 匈牙利展銷會

 呢座塔裡面間bar/ cafe有日本人興嘅給印仔.
  Historischen Wurstkuche





1 則留言:



  1. Gael
    Jun 2, 2011 12:34 AM

    Exactly~~~~這正是莊子所講的「無用之用」,本來好普通的一個小城,就是因為佢夠普通而避過了戰火一劫,且獲得噢地利垂青到來一遊,才又讓Gael睇到這個聞所未聞的德國小城,見識見識 你去給印仔時,人地有冇以為你係日本仔 好enjoy去逛你的無人blog,越逛越有味道,有更多新鮮野睇!正! 當然最重要係====>no.1 again
    Reply this comment

    噢!地利 Oh!tria
    噢!地利 Oh!tria
    Jun 2, 2011 5:50 AM
    你唔黎我都唔知我以前d blog係冇人睇.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.