2013年9月2日星期一

自定背景





  最後click呢度就可以upload你個background

13 則留言:

  1. 王子…可唔可以教下我點加人地做朋友呢?
    我知點追蹤網誌,就係唔知點加人…

    回覆刪除
  2. 如果o個位blog友好似我咁,(右邊)有個GOOGLE+FOLLOWERS,你click加入社交圈就可以.

    回覆刪除
  3. 原來在範本裏加入自己的背景﹗你知道怎樣把發表的網誌分類放嗎﹖我見好似可以用"網頁(Pages)"整的,但唔知點整﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 網誌分類可以睇吓呢位blog友教學
      http://seeddauding.blogspot.co.at/2013/09/blogger.html

      刪除
  4. 想請教王子,最頂個 banner 可唔可以 set 到置中?我依家個 banner 側埋一邊,貼實左手邊呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔太清楚. 你睇睇 你整 banner時popupo個個window,upload相個位下邊有幾個選項,唔知有冇用.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.