2013年9月5日星期四

黨大會

仲有唔夠一個月, 奧地利要大選了. 雖然我唔係公民,今次唔關我事,但係前幾日去咗兩個政黨黨大會,見識見識.
奧地利最大黨.
發言時我感覺啲人唔覺悶,因為啲人睇到笑架. 我就唔識笑
當晚有表演

完咗仲有buffet.  
成個活動係冇人睇你有冇邀請函,即係話乜人都可以去,可以食. 咁係咪賄選呢?
場外咁啱有個讀書會.
另一日去咗一個細黨黨大會,
意思係奧地利停滯不前, 改變搵呢個黨啦.


呢個悶好多.
食物只係芝士火腿. 可能細黨筆直有限啦.

20 則留言:

  1. 嘩, 你一日出幾多個POST架!有芝士火腿食已經唔錯了, 英國連水都無一杯呀。

    回覆刪除
  2. kakaka, o個d係舊o野. 英國連水都無一杯咪廉潔囉.

    回覆刪除
  3. 已經無台灣流水席咁誇張, 最近又好似有幾多選舉喎, 澳洲, 奧地利同埋....澳門

    回覆刪除
  4. 最快手你啦,王子...依家係咪搬到7788啦.

    回覆刪除
  5. really like your blog!especially my boyfriend is come from austria,your blog can makes me know the affair in austria more clearly!

    回覆刪除
  6. 係囉,請食飯算不算賄選呢??

    回覆刪除
  7. 德國還有兩星期大選,我唔係公民,無份選. 但我都想有新氣象,依家個黨管左10年,係時候輪到下家管. 不過,女管家人氣好勁,下家似乎機會不大.

    回覆刪除
  8. 搬左兩百個post咪抖陣囉!每日搬十零個咪冇咁辛苦囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 2008年你本來有255post喎!衣家213,都掉左40個喎!:)

      刪除
    2. 我全個blog本來有308post 架!衣家251,delete左50幾個喇!目標係剩返200個post.hehe..

      刪除
  9. 澳洲星期六大選, 我見到d政黨宣傳野就驚......

    珮夫人

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.