2013年9月8日星期日

搬blog連相嘅方法

巡巡吓blog見以下呢個搬blog連相嘅方法.

http://tonynkaren.blogspot.ca/2013/09/yahoo-blog.html

我依家upload梗相去試. 但係要啲時間,因為一個file有三千幾幅相,我仲要係有7files. 要慢慢upload. 如果成功,會公告天下.

30 則留言:

  1. 我因為睇唔明yahoo 要點backup 所以決定都係自己copy and paste 過lee 邊

    回覆刪除
  2. 我打算煩d都要逐篇搬,但只搬文章的內容就算了,所以只係複製內容部份然後貼上新blog,無問題喎!照片出晒來!但係有些yahoo blog 的網內連結,例如連結去其他yahoo blog的文章,相信要改了,因為網誌將會搬了,目前仍會連結返去y blog找到那文章,但yahoo關門後就再沒有連結了,所以逐篇搬可以知道那裡有問題立即改正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你要注意COPY ﹠ PASTE D相係連住YAHOO!的;除非你之前寫BLOG時係用外掛形式UPLOAD相(即用PICASA/PHOTOBUCKET等)。
      即係話,YAHOO!收檔之日,就係你新BLOG D相死LINK之時。

      可以睇吓我的分享:http://tastejplife.blogspot.hk/2013/09/blogspot_8.html,希望幫到你呀。
      一路過之人上。

      刪除
    2. 係呀,d相唔可以copy & paste,要upload過架.

      刪除
  3. 我d野食基本已人手搬哂 ,剩返d遊記, 一篇都幾廿張, 頭都爆.

    回覆刪除
  4. 王子, 我已經將網友koosan的分享, post 咗喺blogspot 同yahoo , 希望多d人睇到, 唔駛再盲摸摸 . . .

    回覆刪除
  5. Let’s keep in touch!!!
    http://movetheereviews.blogspot.hk/

    回覆刪除
  6. i save all my previous blogs up with an USB finger
    that's why i won't bring the old olds to my new blog

    回覆刪除
  7. 我打算讓它們煙消雲散.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁諗, save到落電腦就save, save唔到都無計囉, 真係一d都唔識, 搞得到個新blog已經好叻喇.

      刪除
  8. 我又係煩緊搬屋的事, 等我睇下你個LINK 先

    回覆刪除
  9. 見大家都揀左呢度, 我都搬左黎
    http://zizizizik.blogspot.hk/
    而家仲研究緊點搬屋, 希望快D 搞完
    恭喜新屋入伙!

    回覆刪除
  10. 今日努力搬blog....有排攪...

    回覆刪除
  11. 放上google drive都唔錯喎
    等我得閑都搬過去先

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.