2014年8月21日星期四

唔知講乜好, 咁講吓戲啦.

舞出真我5


(copied from yahoo.com.hk)故事描述聲名大噪的街舞快閃黨「The Mob」前往洛杉磯發展,因遭到現實的打擊,團員們逐漸萌生退意,此時尚恩(懷恩古士文 飾)再次與莫斯(亞當沙雲尼 飾)重聚,兩人想盡辦法要喚醒所有團員們對舞蹈的熱情與鬥志。他們決定最後一搏,找回過往的舞林高手重組新團,包括安迪、髮仔、怪獸、佛拉特、聖地牙哥孖 兄弟、珍妮木戶等人,挑戰位於賭城拉斯維加斯、堪稱全球最大的舞蹈大賽「漩渦大賽」。他們將結合全新舞蹈及「The Mob」成員最擅長的快閃藝術,將這場賭城舞蹈大賽升級成格局更大、華麗磅礡的舞蹈,與其他舞團一較高下,誓要去到最盡! 
 
呢啲跳舞片真係長做長有. 電視都有呢啲跳舞比賽睇.


法國片,唔知法文原名係乜.
故事講一對離咗婚嘅夫婦去個女喺希臘嘅婚禮,因為冰島火山爆發迫降慕尼黑. 佢哋被迫要一齊陸路去,但係又想盡辦法撇甩對方. 齣嘢好好笑.

睇多咗法國片,開始鍾意Dany Boon 啲戲. 佢好搞笑.
 
A Most Wanted Man
有位懷疑恐怖份子偷渡入咗漢堡, 德國同美國都想擒拿呢個人.....
 
德國片Saphirblau
暢銷小說改篇. 可惜德文太科幻嘅內容我係聽唔明. 成齣嘢只知佢哋時時都要回到過去.
 

米芝蓮摘星奇緣

(copied from yahoo.com.hk)法國美食界天后麥洛伊夫人(海倫美蘭)的一星米芝蓮餐廳為頂級人氣食府,慕名而來的食客絡繹不絕,一家印度新移民卻偏偏在對面開起一間家鄉小食店。高傲的 麥洛伊夫人當然看不順眼,認為有失格調影響市容,想盡一切辦法把對手趕盡殺絕。直至印度小廚哈山一天為麥洛伊夫人煮了一道簡單菜式,才令她驚覺一直尋覓的 天才竟然近在眼前!哈山亦開始燃起對法國料理,和麥洛伊夫人的美麗副廚瑪格麗特的熱愛。醞釀中的美味和情意,更有望成就麥洛伊夫人的餐廳升格為米芝蓮三星 的終極夢想⋯⋯

幾好睇. 港上時大家可以一看.

德國片

女角因為三位家人車禍過生令佢有恐懼症. 唯一可以令佢放鬆係性.... 片中有露三點,可惜個女角唔多吸引.


仲有係我冇睇 蜜蜂歷險記
日本卡通「蜜蜂歷險記」原名「みつばちマーヤの冒険」,1975年4月1日至1976年4月20日在日本首播,共52集.
 
我睇時應該係幼稚園年代. 唔記得齣卡通講乜lu.
依家電影版啲蜜蜂瘦咗身.

31 則留言:

  1. 咁啱!今日見到米芝蓮摘星奇緣個廣告,仲諗緊睇唔睇,有冇笑料架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 米芝蓮唔係笑片黎架. 但都好睇.
      想笑就睇法國片啦.

      刪除
  2. 米芝蓮同A Most Wanted Man想睇, 鐘意Philip Seymour Hoffman .

    回覆刪除
    回覆
    1. 米芝蓮幾好. A Most Wanted Man就麻麻.

      刪除
  3. Danny Boon 個套係法國叫 Eyjafjallajökull, 佢係呢度好受歡迎, 係法人喜愛人物第三位

    回覆刪除
  4. 想睇米芝蓮,通常我喺飛機上睇戲。
    啱啱睇咗啲港產片,澳門風雲,救火英雄,都係謝霆峰。

    回覆刪除
  5. 舞出真我出到第5集拿,我只睇過1, 哈哈~

    回覆刪除
  6. 這部是hoffman的遺作吧?!!
    美兒細個時有睇過卡通片

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔係喎. Check過wiki,佢仲有兩齣未上.
      美兒? 蜜蜂個名?

      刪除
    2. 基仔乳名呀!kaka........

      刪除
  7. 哈哈,露三點都唔吸引呀,真係難為你啦

    回覆刪除
  8. 法國片和摘星奇緣都好好睇咁.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.