2017年9月16日星期六

共享單車

維也納共享單車呢個市場好似突然開放咗,多咗幾間公司。新嘅服務供應商都係用app嘅。合法嘅地方就可以還車,唔使去指定地方。
(丹麥公司)

(新加坡公司) 
但我已經發現一個問題。啲人亂咁還車,架車求其放喺街度(如下圖)。
中國公司都有(我未喺街見到). 
以下報導講到共享單車係中國發明咁. 我呢度有咗N年啦. 只係依家呢啲進化咗用app啫嘛.

中國共享單車進駐音樂之都維也納

新華社維也納8月28日電(記者王騰飛)中國共享單車品牌“ofo小黃車”27日首次在奧地利首都維也納投放共享單車,這意味著今後音樂之都的居民也能享受到中國共享單車平臺帶來的便捷生活。
ofo小黃車目前已在維也納試投放200輛共享單車,在試執行階段全部免費使用。據介紹,該公司將根據測試階段的觀察與評估,決定今後如何在當地加大投放力度,同時也對在其他歐洲城市推廣共享單車的可能性進行評估與規劃。
維也納為了緩解擁堵、倡導綠色出行,規劃建設了大量自行車專用道,使騎自行車出行變得更加方便。此外,當地不少居民喜歡騎自行車,有很好的騎行文化傳統,這都給中國共享單車的推廣提供了不少基礎條件。 ofo小黃車表示,全球許多城市都面臨“最後一公裡”及交通擁堵、機動車尾氣排放等問題,維也納也不例外,而共享單車可以提供解決方案。
ofo小黃車相關項目負責人董馳說,進駐維也納的過程比較順利,得到了各方面的配合與支援。 不過,
中國共享單車在維也納還是一個很新的概念,如何能夠在當地紮根、讓人們接受相關理念,仍有不少工作要做。 近來,中國興起的共享單車開始走向世界,被譽為“新四大發明”之一。據介紹,中國的兩大共享單車品牌ofo小黃車和摩拜已進入了新加坡、英國、美國、義大利、哈薩克、泰國、馬來西亞、日本等多個國家。

24 則留言:

  1. 點都好,我係上海見,當地人or好多遊客都用得好好,反而香港d人掉車落河咁冇品.

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 香港唔知有冇違例泊單車嘅呢?

      刪除
    2. 街招、 選舉橫額、 露宿者雜物、店舖外擺賣等, 都係阻街物件,全都違法,有人投訴要處理,冇人投訴如情況太嚴重也會處理。

      同租單車店爭飯食,掉落城門河係有利益衝突之嫌。

      刪除
  3. 我就話在最繁忙的都市中心設共享單車,而其它所有車輪就不得行駛……
    至於你嗰邊要多少錢日租或時租?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔識踩咪弊?
      星加坡嗰間係一歐半個鐘。

      刪除
    2. 我講嘅係鬧市中心,商業寫字樓辦公區域,就好似中環、灣仔、銅鑼灣、尖沙咀、旺角,如果唔識踩便唯有行或坐別人的單車尾,而且政府也可以在某些地方設置行人電梯,就好似中環咁…
      至於區與區之間就用地鐵連繫,或地面上的電動巴士。
      如要送貨到這些地方,亦要在早上前與晚上後……
      所以唔識踩就要學,而共享單車係要政府提供,仲要免費個種,做到呢點就真係環保兼健康了!
      一歐半個鐘又有啲貴?

      刪除
    3. 你係邊個政黨?我要投你票。

      刪除
  4. 歐洲d共享單車都應該有咗好耐,我係倫敦都踩過,不過是否中國新4大發明就真係要深究吓啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 新4大發明一定唔係囉.改良咗啫嘛.

      刪除
  5. yes, 歐洲共享單車應該有咗好耐!! 我十年前第一次去法國已經見有.不過那時沒有apps, 係要去登記租借.
    其實好多國家/城市推廣旅遊,也有很便宜的單車租借服務.

    回覆刪除
  6. 共享單車 一歐半個鐘,踩去買餸起碼都要兩個鐘啦,都幾貴喎
    你平時去買餸要行幾耐先到?

    回覆刪除
  7. 高鐵和網購應該都不是中國發明吧??!!@@

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.