2018年12月30日星期日

Coq au vin 紅酒雞

好多時我都係買咗肉先plan煮乜嘢。最近就買咗雞髀返屋企。再睇吓本雞食譜有乜好煮,先再去買其他材料。

一隻雞斬開(我用四隻雞髀),上麵粉,煎至金黃備用。(我用鹽醃吓先煎)
兩條紅蘿蔔切粒, 100 g 芹菜頭切粒,一條parsnip切粒, 三條西芹切粒,兩瓣蒜頭切粒, 75g 洋蔥切粒備用。
140g 煙肉粒煎香,隔油備用。
炒香蔬菜粒,再落兩湯匙茄膏炒(我唔記得買)。然後落750ml 紅酒。加煙肉,雞,一茶匙乾thyme,鹽胡椒調味。煲45分鐘。
完全冇酒味, 好好食。

25 則留言:

  1. 煲9個字就算酒精都揮發哂啦
    用生粉煎唔易燶

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次用生粉......唔係喎,我只有粟粉.

      刪除
    2. 即係,你真係低到一個點🤦🏼‍♀️

      刪除
  2. 哈哈,我覺得雞用花彫紹酒煮最好味。

    回覆刪除
  3. 哈哈....紅酒雞但完全冇酒味, 重話好好食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔記得咗我要雞冇雞味,酒當然要冇酒味啦.kakakaka

      刪除
    2. 係喎.....王子口味獨特....haha

      祝王子2019新年快樂!

      刪除
  4. 回覆
    1. 法文嚟喎,應該煮嚟食吓啦.

      刪除
    2. 超市好少有 coq 成年公雞賣架

      刪除
    3. 公雞一孵出嚟就畀人整C晒啦。求其買隻雞整啦,都係咁食啫.

      刪除
  5. 紅酒剩係用來煮餸?有冇用來剩飲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 飲小小啦,我買最cheap嘅嚟煮餸,唔好飲嘅。

      刪除
  6. 肥人多數諗定煮乜先買材料..因為我屋企真係百無架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時會再去多次超市買其他材料。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.