2022年7月10日星期日

蝦仁 嫩滑蒸水蛋

好似係見blog友煮蒸水蛋, 先醒起我都有十幾年冇食過。於是搵食譜啦(主要睇吓啲技巧)。

呢個食譜落蝦。未食過喎。就跟佢啦。

https://www.youtube.com/watch?v=wq8R6c5P_uw

急凍蝦用鹽水浸5分鐘,滰乾。生抽,生粉,麻油各一茶匙,少少胡椒醃醃啲蝦備用。

三隻蛋落少少鹽輕輕打發(儘量唔好打入空氣),過篩。然後落凍滾水(1:1)撈好。
先放蝦,倒入蛋液。放入已滾嘅水蒸,熄火,再焗一陣。最後落豉油,蔥花。

佢話蒸三分鐘,焗五分鐘。當然要睇你兜嘢幾深,執生啦。

啲蝦似蝦餃嘅味。蛋就似食布甸囉。我要求唔高,OK嘅,夠滑。
 

22 則留言:

  1. 蒸得幾靚,若果煎下啲蝦先,可能更香口。

    回覆刪除
  2. 喜歡肉身震震吓嘅動感,咬落嫩口腍滑。識整就冇人嫌棄王子老皺硬,過時唔水嫩,冇人吼。

    回覆刪除
  3. 大人細佬都好鍾意食呢個餸。

    回覆刪除
  4. 我超鐘意蒸蛋,可以齋食唔送飯或其他嘢

    回覆刪除
  5. 我覺得蒸水蛋好易送飯,要做得好唔易,你整得好過我.........

    回覆刪除
  6. 蒸蛋........無譜就當做吓實驗嘛:P

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.