2022年7月20日星期三

Kultursommer Wien

之前提及過嘅Kultursommer Wien 有啲節目都啱我,咁當然去睇啦。

7月7 第一個去嘅係喺屋企附近嘅Naschmarkt.

觀眾得小貓三四隻。
呢晚表演嘅係民族音樂。
我拍咗啲片㗎,但係唔知點解得番一條。

22 則留言:

  1. 民族音樂都啱?唔悶咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔悶。我覺得好有奧地利鄉下度假feel。

      刪除
  2. 節奏輕快,又好有鄉村feel👍

    回覆刪除
  3. 都唔錯喎,點解咁少人捧場架。

    回覆刪除
  4. 上星期公司安排成班同事到倫敦總部攪event. 星期四完結,開始我嘅歐洲旅程,今日初到貴國國境Salzburg, 至今我最鍾意係rothenburg。
    不過好c熱,英國啲地鐵又無冷氣,車廂好有壓迫感,而且好嘈。Munich 舊式車廂都無冷氣,但寬敞好多,另外打開窗都無咁嘈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 奧地利只嚟Salzburg?
      有冷氣都未必夠凍。

      刪除
    2. 今日到Hallstatt 一日遊, weekend 逗留喺貴國京師,我要去多一次schonbrunn palace

      刪除
    3. 呢幾日四圍逛,熱C。

      刪除
    4. 熱c都要行,帶定多啲水,我發覺一般消費(住屋唔知啦)奧地利比德國貴

      刪除
    5. 生活所需係貴啲㗎。銷售稅奧地利都已經高過德國。仲有好多嘢都係德國入口。

      刪除
  5. 這些表演單位是自發性,還是社區請他們來表演呢??

    回覆刪除
  6. 民謠風。。。都好聼架!

    回覆刪除
  7. 又真係幾有鄉土氣氛, 都不錯呀!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.