2023年4月28日星期五

維爾紐斯 - 對岸共和國

點解唔留耐啲喺意大利呢 ? 因為一早已經book 咗去立陶宛維爾紐斯,三晚。

4月20 又飛喇。今次老貓燒鬚,手提行李唔記得拎起把瑞士軍刀。貴嘢嚟㗎嘛,唔可以叫人抌咗佢。問佢寄存得唔得,答案係費用15 歐。冇辦法,唯有速速磅。

 直航嘅因為貴,我幫襯咗要專機嘅。 拉脫維亞嘅Riga。


喺拉脫維亞機場等轉機都可以畀我買到嘢。

豬肉乾同牛肉乾都係我哋食開薄身嗰種嚟㗎。 接近4歐一小包。

機場出市區只有普通巴士,1 歐,好抵。 

喺酒店安頓好就開始行逛。誤打誤撞嚟到對岸共和國Užupio respublika。


吹小號天使雕像象徵藝術自由嘅復興。
奧地利價錢嘅cafe。照理當地物價應該低啲。唔通係遊客價?
共和國嘅憲法,唔同語言版本。

國旗。








國土範圍。















西藏廣場。
 


對岸共和國是一個微國家,位於立陶宛首都維爾紐斯老城區。立陶宛語中「Užupis」的意思為「河的對岸」,指的是被維爾尼亞河圍繞的地區。1998年4月1日愚人節,該區宣布成為一個獨立的共和國,並擁有自己的國旗、貨幣、總統、憲法。

對岸共和國暫時未被任何其他國家的政府承認,與其說它是一個獨立國家,將它形容為一個藝術家組織更為貼切,「共和國」是藝術家與文化人的集中地,當地設有藝術畫廊,藝術家工作坊,和不少咖啡館. (節錄自wiki)


12 則留言:

  1. 我老伴來英國都失策俾海關沒收咗把瑞士軍刀。

    回覆刪除
  2. 咪同西貢 對面海 取名一樣。

    回覆刪除
  3. 我有無睇錯? 寫中文 (阿毛)

    回覆刪除
  4. 上次團遊去立陶宛無黎過呢度,但之前有睇電視介紹過, 若有下次也希望可以黎睇下

    回覆刪除
  5. 次次過關梗會見到d on居隨身行李有刀,瞓咗幾耐

    回覆刪除
  6. 我好似無去過呢度。
    我都曾經試過唔記得帶咗軍刀,好彩淘寶野唔要都唔肉赤

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.