2023年4月23日星期日

速遊24小時(上)

4 月 18 話說友人公事,廉航機票又平,問我一唔一齊去。(來回,只有隨身物品,只係50 歐)
心動價,可惜我只可以stay 一晚。都去一轉啦。
有海嘅地方。
有條跨海大橋。
認唔認得係邊度?  威尼斯呀。(借友人嘅相)。

我因為孤寒,冇加錢自己畫位,所以我哋唔係坐埋一齊。

因為唔想晨咁早搭,所以揀咗下晝機。由酒店出到舊城,都已經六點嚕。
拍戲?


友人冇景點想睇,於是隨意喺城四圍行。



只睇,冇買。
雪糕見味道幾特別,於是買咗兩球。

青檸basil 味同白古力胡椒味。唔錯。

前劇院。。。。
活化咗做超市。因為揸住雪糕,冇行入去參觀。

救護船。





終於嚟到呢度打卡。
因為夜,冇時間,所以冇行近啲睇。
成個廣場放咗椅。以為係啲乜嘢戶外劇場啦。原來係準備某大學嘅畢業典禮。








大家都想食墨汁意粉。見近火車站平啲,於是喺嗰附近食啦。

一碟唔使11 歐,但係份量少。(坐低先發現間餐廳係中國人主理)。



返到酒店都十一點嚕。
 

18 則留言:

  1. 有次我飛18hr機,落機即坐的去公司做半日嘢,瞓一晚第二日又飛回港。

    回覆刪除
  2. 只係50 歐,有飛機搭唔算貴!!!

    回覆刪除
  3. N 年前到過,希望可以重遊!

    回覆刪除
  4. 後生時去過...哈哈哈, 一直也希望重遊,希望唔洗等到老人時才再去..哈哈哈.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.