2023年4月2日星期日

天體營

我知亦見過維也納戶外有啲地方可以天體日光浴,但係估唔到原來係有天體營㗎。

新認識嘅友人原來係一個營嘅會員。3月25 襯仲係凍,唔使犧牲色相,我就為大家實地報導啦。

地點喺市郊。入口有閘。再有圍板圍住,睇唔到入面係乜。


入到嚟有個聯誼室。落雨天時可以入嚟做吓集體活動。
天體同桑拿喺奧地利已經係連成一體。呢度有間桑拿房。
有大草地做運動,燒嘢食。

有好多間小木屋。每間都唔同風格。


如果租到木屋仔嘅話,內裏任由你裝修。
示範單位一> 好似露營車feel。

示範單位二> 好似屋企睡房feel。
有啲木屋會大間啲。
但係呢啲屋仔係冇水的。營友就要喺呢處攞水,
刷牙洗面,開大開細。
冬天時會閂咗水掣防止結冰。冬天嚟嘅話就要用旱廁。
浴室就喺呢度,冇遮掩(天體營仲遮乜鬼)。
可以游水。
營外亦可以游。
亦可以種吓菜。
呢度係一個小社區。大家都要為呢度出力,好似剪草,砍樹。

咁入會要幾錢呢?

會費一年65歐。

木屋一年租金65歐。(即係你冇木屋都可以入營)

儲物櫃一年租金45歐。

非會員入營每次3歐(要由會員帶領,每年最多帶五次其他人入嚟)

桑拿額外每次每人4歐。

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀。好似呢日只係得一個家庭嚟打掃。

      刪除
  2. 泡温泉合理我接受到。整日天體對眼點放呢?渾身唔自然、唔啱我。

    回覆刪除
    回覆
    1. 放喺人哋啲點囉。有乜唔自在呢。

      刪除
  3. 整體可以接受,唯一唔鍾意屋內沒有洗手間!

    回覆刪除
  4. 你好似介紹緊示範單位...哈哈

    回覆刪除
  5. 同樓上一樣.......一睇到旱厠(仲有呢d古董) !!

    回覆刪除
  6. 記得從前背包遊時,去到一個以天體聞名的沙灘,我都都除剩條老孖曬埋一份🤣

    回覆刪除
  7. 我和樓上朋友一樣...旱廁...好恐佈,立即諗起早年國內的....

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.