2023年6月6日星期二

唔使做

依家啲人提倡四天工作週,希望工作同生活取得平行。某調查顯示,原來奧地利人已經係比其他國家多假期。

排行係將唔同國家嘅公眾假期同法例最少嘅有薪假嚟比較。

13日嘅公眾假期加埋最少25個工作日嘅有薪假,奧地利人唔使做嘅日子最少係38日。

23 則留言:

  1. 最怕有人想做都冇得做。

    回覆刪除
  2. 我仲以為法蘭西人最多假添 (阿毛)

    回覆刪除
  3. 推高人力成本,加速發展人工智能同機械人取代懶人。

    回覆刪除
  4. 你試下加埋星期六日。。。
    你總共有幾多日。。。唔使做!!
    哈哈!

    回覆刪除
  5. 噢,我也以為法國或者北歐國家會最多添。

    回覆刪除
  6. 你有冇發現係冇美國同加拿大🫣 我都打緊一篇講吓我地呢度嘅福利見聞🤪

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽到多咗美國公司改為unlimited PTO

      刪除
    2. 呢個調查主要係講歐洲。
      Paid Time Off? 好喎。

      刪除
    3. 我地個省基本上係無有薪假呢樣野,我地公司有係好罕有。
      至於公眾假期,由於大部份係時薪工(長工都係),公司放假就無錢囉🤷🏾‍♂️

      刪除
    4. 嘩!乜咁㗎。喺歐洲打工好好多。

      刪除
    5. 喺歐洲打工好好多<-- 當地人都係咁話

      刪除
    6. 咁佢哋嚮唔嚮往去歐洲打工呢?

      刪除
    7. 又唔覺喎,有人話好重稅!但有唔少人去亞洲打工就真,一般係教英文,係有個港女同事係大陸教英文,就收$560港紙一個鐘!

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.