2023年6月3日星期六

Liechtenstein Schloss Wilfersdorf

個blog 又將我啲相次序倒轉。請大家由尾睇番上嚟。

舉高隻手。

日晷...枝針呢????
代表我。。。
呢度種咗代表唔同出身時段嘅人嘅特質嘅樹)。



Cold cut ,麵包,蛋糕,咖啡,醬,酒。。。
 
 自己計好幾錢,錢放入錢罌(只收現金,冇找贖)。

全自助,冇人睇檔。只有閉路電視。

自助Heuriger(奧地利傳統酒館)。

唔同品種嘅葡萄。

睇完,問人邊度有嘢食啦。博物館嘅阿姐就極力推薦我哋嚟 Baumkreis Veltlinerland 呢度。
寄賣嘅酒。
門簾後面係一個劇場。
搞婚宴。

音樂家海頓隻鸚鵡。我德文差,睇唔明點解會喺度展出。
磚模。有親王嘅initial。

城堡以前係咁。
特登外露嘅結構。


宮殿嘅職員証。
宮殿所在嘅地區喺葡萄園區,故此宮殿亦有自家嘅葡萄酒。
牛油桶。


博物館亦展出啲民生物品。
係宮殿出土嘅石椅。
露台望出去嘅風景。

列支敦斯登親王結婚時嘅餐牌。

食譜。

喺呢個鎮出土嘅子彈。

宮殿嘅建築藍圖。

博物館介紹吓列支敦斯登家族。
掛咗啲藝術家嘅畫作。
畀人註冊嘅hall。
5月27 揀咗嚟 Liechtenstein Schloss Wilfersdorf ( Liechtenstein Castle Wilfersdorf ). 睇個名就知道係列支敦斯登家族擁有嘅啦。
今年繼續買張Niederösterreich Card。可以免費去多個景點。

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢度我估烏蠅三幾隻,無謂放個員工喺度。

      刪除
  2. 呵呵......由尾睇番上嚟(依指示做咗) :P

    回覆刪除
  3. 仲以為 待(代)表我 係 日晷針 幅相, 不過,兩幅相都令人誤會,一係化灰埋樹下,一係土葬。大吉利是!😂

    回覆刪除
  4. 嘩嘩嘩, 一入到黎好晒呀, 咁鬼好天氣既 XD

    回覆刪除
  5. The 3rd last looks like Australian aboriginal art.😆

    回覆刪除
  6. 呢個真係全靠互相信任+誠實 (阿毛)

    回覆刪除
  7. 驟眼睇又搞婚宴,又有註冊地方...莫非王子喜事近?!!!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.