2024年5月9日星期四

長征六千里 Day 12 上

 4月 16 行李放咗喺火車站嘅lockers 後就出發。

伏見稲荷大社

星期一都係好多人。




呢款繪馬幾特別。



開始行上呢啲鳥居。



實在太多人。決定唔繼續行。揀咗條小路上山。
又係竹林。

嚟到一間冇乜人嘅神社。
掛咗個繪馬為患重病嘅友人祈福。再whatsapp 佢睇。
好多竹筍呀。啱啱有位法國人見我哋影相,問嗰啲係乜。我哋話食得㗎。。。
傾開,問點解京都咁多法國遊客嘅呢? 原來係法國學校假期。





又見番一排嘅鳥居。
又遇人潮。


呢隻嘢日本好似好hit。叫乜東東?
之後到咗清水寺。











上嚟嘅時候冇行大街,走嘅時候諗住行吓啦。點知多人到行幾行就搵小路離開人群。

去下一個目的地前要醫肚。喺美術館附近立食烏冬。其實檔嘢賣預先煮好嘅熟食,然後加熱。
Kyoto City KYOCERA Museum of Art 京都市京セラ美術館
所有展覽都係喺呢度入場。下篇先介紹。
然後去揾一間舖。入咗一條好似街市嘅地方。
就係呢度喇。





沖個涼



再去食飯。
呢日見好多竹筍所以夜晚叫碟竹筍食啦。
攞番行李就去搭通宵巴。有驚無險。
事原> 京都嘅車站係冇候車室嘅。只有站牌。佢資料話嘅站頭出到地鐵唔見喎(因為太黑,發雞盲)。落去地鐵站搵tourist information,一早閂咗啦。
睇地鐵指示巴士係喺另一出口。去埋警察局問,都話係另一出口(佢以為我搭普通巴士)。
去到唔見站牌,唔見有人等車。問個阿嬋,乜都唔知。好在個friend 問到個的士司機,最終開車前十分鐘去到。

14 則留言:

  1. 日本就係人多!咁你唔好返香港。
    望大步檻過!
    個烏冬…可以去便利店買叮嘢食。食杯麵都好日式風味。
    搭巴士都好似玩梗 the amazing race 咁刺激。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我都未有打算返香港。
      唔見有便利店。
      有啲似the amazing race呀,最後跑呀跑。

      刪除
  2. 我以為王子會去坐下火車

    回覆刪除
  3. 周圍都係人好熱鬧 , 好彩你們最終都搭到車 .

    回覆刪除
  4. 呀,仲有王子你去個處話好似街市既地方,就係京都出名買漬物既錦市場呀,我好鍾意去個度買漬物返香港的.

    回覆刪除
  5. 舊年聖誕去伏見稻荷,朝早八點幾到,唔算好多人。

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.