2024年5月23日星期四

長征六千里 Day 21

 4 月 25 搬返出市區。因為第二朝一早飛。

酒店喺單軌站附近,方便出機場。
放低行李後,終於有觀光活動。
嚟到首里城。








明知燒咗都要嚟。

睇吓點重建都唔錯吖。























喺國際通即刻去幫襯。
友人接受唔到呢個味。

本地雪糕品牌。



舖頭多數係手信店。唔啱買。















友人早餐居然冇食海葡萄。呢度有得試食當然試試。




臨走最後一餐想食壽司。行勻都唔見壽司專門店。街上一位餐廳兜客嘅叔叔知我哋只想食壽司,佢冇叫我哋過主,仲話我哋知呢度只有壽司郎。仲指埋方向。
甜品送貼紙。
食飽又去浸溫泉。

最後食埋雪糕。日本之旅完滿結束。



14 則留言:

  1. 去到日本點都要食下壽司

    回覆刪除
    回覆
    1. 最後一餐都要食壽司。

      刪除
    2. 闊別咁多年重臨,總體有咩分別?D嘢平左?D人高大左、和善左、英文好左?地方乾淨左?交通更方便?

      刪除
    3. 依家用奧地利人物價嘅觀念睇,好多嘢日本都平。
      依家多咗好多外語指示,廣播。方便外籍旅客。
      亦多咗外籍員工操流利英語。

      刪除
  2. 冲繩講真冇乜咩玩,陽光沙灘海鮮咁
    我而家完全冇乜影相,行得仲自在,個blog搞到唔生唔死,出嚟把鬼咩!
    次次打完留言,都要撞手神先send到

    回覆刪除
    回覆
    1. 沖繩國際通真係唔多啱行。其他商場我就冇去。

      刪除
  3. 去日本食A&W😂 我呢度週街都係,試過幾次都係覺得嘛嘛

    回覆刪除
    回覆
    1. 物以罕為貴,沖繩有分店當然要去幫襯。

      刪除
  4. 首里城燒左真係好可惜呀。 日圓咁低又真係好鬼吸引。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜燒咗,重建後可能會去多次參觀。
      去日本啦,真係乜都平。

      刪除
  5. 我有無睇錯, 苦瓜都係手信?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。沖繩名物。可能其他日本人唔會食。

      刪除
  6. 可以忍得唔買手信 , 叻 !

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.