2012年11月22日星期四

奧地利物價


blog友問維也納物價係咪奧地利最貴呢?
我都會咁諗,首都嘛.
但係睇咗以下個表,先知西部渡假區三個州啲嘢有啲貴過維也納架.


以下個表係比較奧地利9個州,餐廳食物平均價錢.睇睇Wien維也納啲嘢價錢,係普通餐廳價位.

首先介紹有啲乜先.由上而下.
以下都係湯.自己睇圖睇吓有乜分別啦
Nudelsuppe 


Frittatensuppe 


Wr. Schnitzel 維也納炸豬扒,
Schweinsbraten又係睇圖啦(通常係咁上碟)


Frankfurter腸仔通常一pair上加個包


Apfelstrudel蘋果酥, Mineral礦泉水,Apfelsaft
gespritzt
溝水蘋果汁, Cola大家知係乜啦
,
Bier啤酒,Spritzer溝水葡萄酒,Melange一種咖啡. 


我覺得出去食兩條腸仔係最搶錢.唔係好太肚餓我係唔會喺街食!
Cola佢呢個價錢似係0,25
l .
同啤酒比,飲水同飲汽水係貴過飲啤酒架 (奧地利正常現象)






15 則留言:

  1. Sbg = Salzburg ? Very expensive woh !
    我都係Lux買了Maggi, show 比你睇
    [咖啡奶茶精回覆11/24/2012 15:58:05]Yeah !! 真係比佢騙到.去Sbg時酒店平過Wien好多, 但竟然物價貴過Wien.
    [版主回覆11/24/2012 04:46:16]叻!!! 係Salzburg.

    回覆刪除
  2. 平均物價竟然Salzburger貴過維也納
    Vlbg係邊度架?
    [版主回覆11/24/2012 04:49:18]Vlbg係Vorarlberg州,近瑞士o個邊.

    回覆刪除
  3. 以前在奇異国時、d日本人話:Maggi=マズイ、我非常之同意!斎看package就知係セ事!係d鬼頭吾識煮野、無選択之下就話食得過、我当然吾同意lah!
    [版主回覆11/24/2012 04:49:34]佢有d調味粉都唔係太差.

    回覆刪除
  4. 所有野, 睇見都唔開胃
    [版主回覆11/24/2012 04:54:55]傳統奧地利菜真係冇乜賣相架.

    回覆刪除
  5. 游客區通常都劏客嫁啦﹗

    不過﹐全香港最貴o既街市系西貢o窩﹗
    [版主回覆11/24/2012 04:56:06]游客>>唔通即係水魚??

    回覆刪除
  6. 你話唔係Wien最貴,我就想起Salzburg貴過佢啦!
    [版主回覆11/24/2012 04:57:29]你真係叻!!

    回覆刪除
  7. 基本上都係貴啦!
    [版主回覆11/24/2012 04:57:04]真係自己煮平好多.

    回覆刪除
  8. 依家全世界的物價都貴。
    [版主回覆11/24/2012 04:57:14]真係自己煮平好多.

    回覆刪除
  9. 物價日日漲
    [版主回覆11/24/2012 04:57:46]我身材都日日漲

    回覆刪除
  10. 邊到都係,物價好貴呀!
    [版主回覆11/24/2012 04:57:56]

    回覆刪除
  11. 我依度係睇地區, 遊客區一定最貴, 其次係d 浦區, 之後住宅區, 再之後就平價民居, 政府廉租屋.
    [版主回覆11/24/2012 04:58:43]遊客區一定貴, 劏遊客

    回覆刪除
  12. 我都覺現在樣樣都貴...
    [版主回覆11/25/2012 05:35:06]冇法子...

    回覆刪除
  13. 旅遊區一定貴D
    [版主回覆11/25/2012 05:35:21]遊客區一定劏

    回覆刪除
  14. 我上次去wien 都覺得wien 的物價唔算貴
    [版主回覆11/25/2012 05:35:48]唔係太搶錢.

    回覆刪除
  15. 今日報紙才賣佐敦亞龍咖喱飯,由50加到70。
    [版主回覆12/21/2012 22:55:00]歐洲價錢.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.