2018年8月20日星期一

Arpitcot ginger crumb cake

有時真係老人癡呆。整呢個cake嘅時候,喺超市係咁搵Aprikose (arpitcot) 冇嘅冇嘅。。。點知喺屋企先醒起Aprikose係德國德文,奧地利德文叫Marillen.
另外以為冇薑粉,去買。點知屋企有一樽仔N年都冇用過.


Crumble> 70g 牛油,100g 麵粉,60g (已減糖)黃糖用指尖搓好.備用。 蛋糕糊>80g 牛油溶液,100g 糖(已減糖),兩隻蛋,一包雲呢拿糖, 150g 麵粉,兩茶匙發粉, 兩茶匙薑粉, 少少鹽,cream如有需要。所有嘢撈好.
杏肉>600g 杏肉切粒,30g 牛油,30g黃糖 (已減糖)。炒十分鐘至收水,備用。 蛋糕糊上舖煮好嘅杏肉,再灑上crumble。180度焗約45分鐘。
我可能係用罐頭杏肉啦,畀我煮到變咗醬。但係都冇損個味道。個cake食落啖啖薑味. 又係好好食。

33 則留言:

  1. 走薑。😖
    想食芒果味喎!😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 芒果味我都想食喎.可惜鮮芒超超超貴,罐頭又唔好食.

      刪除
    2. 我指嘅係泰國貨。鬼佬綠皮爽肉嗰種就平好多,但冇咁好食. 特價時一歐一個.

      刪除
  2. 罐頭就唔使煮啦,你真係毫無common sense

    回覆刪除
  3. 唔錯👏🏻👏🏻👍🏻👍🏻

    回覆刪除
  4. 尋日整muffin時好想整 crumbles,不過最後因為懶!

    回覆刪除
    回覆
    1. 加咗crumbles喺面新鮮食時好似脆啲咁.

      刪除
  5. 以為冇薑粉,去買。點知屋企有一樽仔N年都冇用過 <-- 哈哈,我都試過,老人癡呆 :p

    回覆刪除
  6. 薑味蛋糕~? 真係第一次聽呀...我太見識少啦!

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 好似我呢啲唔捨得買原條雲尼拿嘅咪會用呢啲糖囉.

      刪除
  8. 王子近排多咗整cake喎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係呀。因為我當早餐食。食完就焗第款。

      刪除
  9. 回覆
    1. 當然得。但係蘋果配肉桂個味夾好多.

      刪除
  10. 薑 + 杏脯....想像中....夾咩?

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.