2018年8月18日星期六

St. Wolfgang

最近天氣好嘅週末都出去走一走。8月11就去咗St. Wolfgang.
呢度有個好出名嘅上山火車Schafbergbahn,已經有125年歷史。
但係買飛就一肚氣。呢度仍然係multi-queues,我條隊排排吓個counter可以居然聲都唔聲就走咗去放飯。唔只佢係咁, 之前另一個counter都係咁. 其實佢可以棟個牌話就快close,叫人唔好再排呢度啫.

買飛時要決定埋落山時間.我12:30上山, 14:25落山. 冇喺山上食嘢,慢慢行,慢慢睇,時間啱啱好.
入閘後有人同你影紀念相, 落山就可以買,7歐一幅。當然冇幫襯啦.
火車係用齒輪爬行的。
行車時架車好鬼震。
車程35分鐘。
坐左邊風景好一啲。
將到總站時右邊個景又好似好啲。
註>途中會停一個站。
有幸坐咗呢個古董蒸汽火車頭。
其實呢度已經畀亞洲人攻陷咗。有印度人,韓國人,當然有最多嘅強國人啦. 所以啲告示都好照顧強國人㗎。。。。
嚟到呢度,唔好懶,一定要繼續行上山.

另一款柴油車。
行到山頂個景超靚。

Mondsee月亮湖.
右邊個湖係Attersee


Wolfgangsee Lake.
回程搭咗呢款柴油車。

回程全車滿座。同我一排座椅嘅有一個強國家庭,同一個自由行。我唔明個家庭典解唔係一齊行(定係個老婆上車霸位先),個女人喺車廂中高八度叫個老公快啲入閘。 
呢個家庭有一個坐咗左邊,其餘坐右邊.真係幾擔心佢哋會隔幾個人大大聲傾偈。好彩佢哋一開車就斷咗片。連個單獨自由行都瞓咗.
落咗山就行吓個鎮仔.



紅色呢棟係呢度最出名嘅酒店。因為有一齣奧國殘片以呢度做故事背景。
好似好多奧地利嘅湖咁,呢度湖邊都係私人地方。唔可以沿湖邊慢步。但呢間酒店旁邊就有個缺口。
 我覺得呢度嘅湖景唔夠靚囉.
而呢度亦畀我好商業化嘅感覺.
 

啲馬都學咗中國人咁猛太陽要撐傘。
臨走前睇埋間教堂先。
又幾靚喎.
仿製聖人St.Wolfgang嘅居所。。。洞穴一個.
教堂腳下係酒店嘅泳場。

24 則留言:

  1. d人做事方式同未開放前內地一樣,但依家人地進步咗呢度依然故我
    上咗車佢地成班人冇批蘋果雪梨食咪唯有瞓覺囉
    柴油車又冇乜特別
    遊客多自然商業化啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁嘅服務態度居然冇人投訴。
      有幸上咗架蒸汽車。

      刪除
  2. 登高風景優美、空氣清新,行山有益身心。

    冇帶定乾糧嘢飲咩?唔定時用餐,我驚我會搞到胃病呀!

    咁似以為用回鄉簿過關一樣成肚氣,後來有咗自動閘又快又唔駛受氣,真係開心C。

    遇上過節同假期必定打蛇餅,要等成三、四個鐘,想快啲過關就要畀100元行特別通道。

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然有帶啦.水一定有.
      我有回鄉卡但嗰時仲未有自動閘

      刪除
  3. 山上風景真係好靚
    呢處算有啲人氣。

    回覆刪除
  4. 唔通啲某國人真係好鐘意穿越路軌?

    回覆刪除
  5. 在山頂的風景好靚,有點像瑞士,我見韓國節目(花樣爺爺)都有來拍攝﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係阿爾卑斯山嘛.
      花樣爺爺我知有呢個節目但係未睇過.

      刪除
  6. 景色好靚,間中上山睇吓風景心情都好啲…

    回覆刪除
  7. 有125年歷史嘅火車仲行得,好野喎
    咁你一共排咗幾耐先買到飛?
    見到強國家庭仲唔彈開,人哋以為你係佢哋嘅同類 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲郁得㗎。
      大約廿分鐘啦.
      㗎車好full,轉唔到位呀!

      刪除
  8. 突然去咗食飯?咁啲人係咪要重新排過第二條隊???@@....驚會唔會有人唱國歌投訴抗議XXD
    靚喎喱度,山頂果然美,典型旅遊區遊人多!!
    無日文韓文喎,人地唔會穿越鐵軌?定還是人地識睇英文?XXXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀。佢仲冇叫你排第條隊添呀,完全冇交代。
      哈哈,咁嘅情況唱國歌犯唔犯法呢?
      強國要加強英語教育。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.