2018年8月28日星期二

甜醋漬櫻桃蘿蔔

偶然見都呢個甜醋漬櫻桃蘿蔔. 超市蘿蔔仔又咁啱做特價。雖然蘿蔔仔我唔多like個蘿蔔味.但又想試吓喎.
https://caroleasylife.blogspot.com/2018/04/blog-post_76.html

250g 蘿蔔仔切片,用1/4茶匙鹽, 30ml 白醋, 40g 糖醃兩三日。味道OK喎,冇咗我唔like嘅生蘿蔔味.呢個試過就算。




30 則留言:

  1. 呢個好食
    平時食d地方菜都有醃蘿蔔,一定要連皮先爽脆

    回覆刪除
    回覆
    1. 講開醃蘿蔔,我好鍾意食台灣一隻醃辣蘿蔔,有醬油浸住嘅。

      刪除
  2. 甘筍?白蘿蔔、青瓜、酸薑、椰菜都可以咁醃製?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻唔係甘筍。係細細粒,外皮紅色,好似個波仔咁嘅。

      刪除
    2. 形狀似紅菜頭?

      我睇咗篇文話生食蘿蔔有另外嘅益處,咁咪膽粗粗試過一次啦!食落有鼓辛辣味,真係好鬼難食,心諗為咗健康我咪當食苦藥咁啃埋佢囉,唔好做大晒鬼嘛,點知隔一陣,我要冲入厠所,果種辣味令我反胃,連黃膽水都嘔埋出黎,我都係呢世人頭一次嘗到真真正正嘅『難食到嘔』,原來, 勉強無幸福, 千祈唔好難為自己。 😁

      刪除
    3. 我都唔受得生蘿蔔。

      刪除
  3. 係咪即係 radish?
    我食過一次, 真係唔好攪我

    回覆刪除
  4. 蘿蔔仔我以為你係指baby carrots
    咁你度啲radishes係咪連葉一齊買?你點處置啲葉?
    我鍾意韓式糖醋醃白蘿蔔,佢哋切到一粒粒四方形好似方糖咁 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲葉我唔要㗎。
      韓式糖醋白蘿蔔未食過.

      刪除
    2. 吓?掉哂啲葉咁浪費?網上大把radish leaves食譜,食得唔好嘥呀
      韓式糖醋白蘿蔔好易整,但唔知你度有無韓國白蘿蔔賣

      刪除
    3. 我見好多泥,即刻就掉咗佢.
      白蘿蔔西超有喎,我估白蘿蔔冇分國籍嘅。

      刪除
    4. 好多泥沖吓佢咪得囉,浪費!
      有分㗎,你google 韓國白蘿蔔睇圖片,係一截青色一截白色嗰種,聽講話越多青色越好,多啲青色嘅係甜啲好食啲喎

      刪除
    5. Anyway我都唔鍾意食蘿蔔嘅。

      刪除
  5. 睇到你呢個做法,諗起有啲人會鍾意醃子薑,不過相信醃蘿蔔會清甜啲~

    回覆刪除
  6. 醃蘿蔔我中意呀, 特別係酸蘿蔔呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鍾意食台灣一隻醃辣蘿蔔,有醬油浸住嘅。

      刪除
  7. 但係天婦羅配蘿蔔蓉好味喎,你也不吃既?
    日式的漬物蘿蔔及酸蘿蔔也好好味呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 天婦羅o個d蘿蔔蓉我係唔食架.
      日式漬物我又食個喎.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.