2018年8月22日星期三

Byzantium拜占庭帝國

8月19 去咗Schallaburg城堡,睇佢呢其新展覽>拜占庭帝國。



拜占庭帝國是一個歷史上知名的帝國。羅馬帝國自東西分治後,帝國東部羅馬政權的延續被稱為東羅馬帝國,16世紀以後,開始有學者稱之為拜占庭帝國。東羅馬帝國本為羅馬帝國的東半部,較為崇尚希臘文化,與西羅馬帝國分裂後,更逐漸發展為以希臘文化、希臘語和東正教為立國基礎。(wikipedia.org)
骨製嘅梳
一位C咗嘅士兵嘅遺物。

其實唔google translate我都唔知係拜占庭帝國. 我呢啲零西史底子嘅聽過個名都已經好好...自我安慰。

講吓宗教發展。


獸頭排水口.





呢個博物館應該係唔畀影相,但係我見有人喺工作人員面前係咁影都冇話佢.咁我都唔執輸啦.

18 則留言:

  1. 從展品,我覺得古人都好有智慧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇古人嘅智慧就冇我哋依家嘅舒適生活。

      刪除
  2. 歷史的見證!
    另請查看電郵。

    回覆刪除
  3. 現場無相關歷史介紹? 當大家識哂?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有介紹㗎。只怪我西史零知識,睇完都唔係好明佢噏乜(已經係英文)。

      刪除
  4. 最深印象君士坦丁,十字軍

    回覆刪除
    回覆
    1. 君士坦丁,十字軍個名聽過,但唔知係乜.

      刪除
  5. Lucky that you can take photos in this museum and share amongst the bloggers.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,其實有告示唔可以影,我就擺咗啲罪證上網。

      刪除
  6. 零西史底子嘅你喺邊聽過個名?

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.