2018年10月31日星期三

糯米蒸排骨

見雀后要消滅啲糯米. 咁我都要喎. 跟啦.
http://kitva95.blogspot.com/2018/09/blog-post_23.html

排骨我冇,照例用肉粒啦(一碗). 用1湯匙豉油、1湯匙老抽、1湯匙蠔油、1茶匙糖、1茶匙生粉、鹽、麻油、生油、紹酒, 蒜蓉,薑蓉醃過夜。
糯米一杯洗淨,浸水8個鐘,倒去啲水,加鹽和生油撈勻。再撈埋啲肉。拎去蒸半個鐘。
 
呢個真係冇介紹錯,好好味.

26 則留言:

  1. 回覆
    1. 買嚟包粽。但今年冇包,剩咗喺度.

      刪除
  2. 回覆
    1. 有條腸可能會正好多.

      刪除
    2. 知你口味,要夠硬!中式幼短、西洋粗大。。。。臘腸

      刪除
    3. Hard salami 都係風乾豬肉,方法近似。
      你都食開西洋鹹魚,類同中式鹹魚。

      刪除
    4. 中式雖然幼但有佢風味喎.

      刪除
  3. 回覆
    1. 除咗臘腸唔知呢度仲有冇其他臘味賣。

      刪除
  4. 我不嬲都係蒸,食起嚟同炒都無太大分別
    你無臘腸臘味,都可以起碼落啲冬菇,無中式菇用西式菇如porcini都得啫,再加葱花蛋絲會靚啲 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 蒸濕啲囉.
      臘腸有,冬菇有,只係我冇存貨,要特登出亞超買。

      刪除
  5. 望落都唔錯喎, 肥人又跟先...不過首先要買糯米..HAHAAA

    回覆刪除
    回覆
    1. 我消滅糯米,你就特登去買糯米

      刪除
  6. 如果加隻鳳爪就似茶樓果啲XXD

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.