2018年12月5日星期三

Krampus

今年懶,冇去睇怪獸Krampus。
12月5 Krampus日前, 奧地利嘅超市都有呢種食得嘅Krampus裝飾。係用乾果,nuts整嘅。

網上搵到有關嘅介紹>
https://tw.appledaily.com/new/realtime/20171224/1265465/

奧地利人跟我們一樣,小時候總對聖誕節有無窮幻想;然而他們記憶中並沒有聖誕老人,反而外表猙獰、像是地獄跑出來的半人半羊獸惡魔Krampus是聖誕前夕的主角。奧地利有這樣的傳說:Krampus是聖尼古拉的壞隨從,每年的12月5日,即聖尼古拉節的前一晚,會從山洞中走出來,聖尼古拉給乖小孩派禮物和糖果,傳遞祝福;Krampus則拿着樺樹樹枝,鞭打處罰壞小孩,並將他們帶回洞穴吃掉。12月6日聖尼古拉節,小朋友會檢查屋外鞋子,乖孩子會得到禮物,壞小孩則會找到Krampus放的樹枝。

Krampus的習俗則在鄉村小鎮較常見。每逢聖誕前夕,年輕男生就會披上度身訂做的Krampus羊毛服裝、木製面具、繫上一對十級嘈吵的牛鈴,拿着樹枝,晚上跑到街上耀武揚威,嚇唬路人和小孩,像極萬聖節慶典。

只要是年滿16歲的男生,就可加入扮演Krampus的行列。

28 則留言:

  1. 哈哈,咁耀武揚威都幾小學雞喎。

    回覆刪除
  2. 啲父母唔識得教啲百厭星君就用講大話威嚇呢一招,中式高明啲就用 雅烏婆呢捉你、警察叔叔呢拉你,唔係得呢個節日至要聽父母話,時時刻刻都會出黎 懲罰你。

    今日入升降機時遇到阿媽帶住2個細路,大女返幼稚園,細仔坐喺嬰兒車上,細仔想捉住Lift內扶手,阿媽唔準就話叔叔唔準,(即係我,好彩冇叫我老啲做阿伯咋!)迫住我破壞善良形象要接戲,扮十大惡人嚇條細路,我本善良嘛!真慘。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係中國人醒啲。一年三百六十五日都可以嚇細路。
      搞一爺叔叔其實你唔使扮都好嚇人。

      刪除
    2. 所以咪要扮得冇咁嚇人,唔係條𡃁仔會大喊,晚黑發惡夢。😈😂

      刪除
    3. 嚇喊人 小心會放上網公審。

      刪除
    4. 係個師奶想我幫佢手,睇黎係驚公共手柄唔衞生,亂摸攪到生病母子都麻煩,我係佢哋恩人,要多謝我呢個好心人。

      刪除
    5. 咁你應該向個細路淋火酒。個師奶會好多謝你.

      刪除
    6. 乜你慣咗亂摸(含)人哋條柄前勁淋佢火酒免得生病,你啲SP會好多謝你。

      刪除
    7. 咁又唔使,搵嘢套住就唔怕生病啦.

      刪除
  3. 有D似我地年獸個故仔嘅

    回覆刪除
  4. 乾果人...又食得!又玩得!
    禮物最好是這樣!
    :)

    回覆刪除
  5. 個乾果Krampus擺喺度做裝飾唔會惹蛇蟲鼠蟻又惹塵咩? :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔知啲人會唔會打開個packing喎.

      刪除
  6. 咁係咪十個有九個小孩都搵到樹枝~? :p

    回覆刪除
  7. 半人半獸的聖誕人物很特別喎!
    收到樹枝的是否收埋唔比父母發現免變做藤條! :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,如果係我,我會自己準備禮物,扮因為自己乖。

      刪除
  8. 王子有冇扮壞小朋友走埋去畀佢鞭打XXXXD

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.