2019年6月21日星期五

生日會@Cologne

6月1 直驅科隆去個friend嘅生日會(唔係正日).
佢, 佢嘅同屋, 我, 三個嘅正日都係同一日㗎。
呢度啲cakes係個friend嘅friend一人用咗六個鐘去整嘅。

Dinner係亞洲式到會。我當然係覺得麻麻啦.
講開又講,因為我生日必攞假唔喺office,有位法籍同事就預祝我生日快樂啦. 但係佢即時醒起會唔會唔同文化唔同習慣呢。佢話佢亞嫲會預祝的。
本地奧籍同事就話奧地利人係唔會預祝的。會帶嚟衰運喎。所以佢冇講任何恭喜說話。
我就話中國人都好似有呢個禁忌。但係我唔記得係提前定補祝係唔好. 最後我話冇所謂啦,百無禁忌。


25 則留言:

  1. 王子生日快樂!

    老人家做生日都係要提前搞架。

    6小時蛋糕好正喎!我淨食甜品得啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you.
      糖尿呀,唔好食咁多.

      刪除
    2. 咁森怕一次過祝晒你哋牛一快樂……
      乜你哋兩個係同月生日架…好浪漫啫!!!

      刪除
    3. 豆腐火腩飯,男人的浪漫?
      應該唔係同月囉.我係五月壽星。

      刪除
  2. 你下次要擺返幾圍俾佢地體驗下唔同文化啦

    回覆刪除
  3. 生日快樂!
    中國人禁忌係唔會後補做生日,提前就冇問題,現在大概都百無禁忌。

    回覆刪除
  4. 生日會好似幾多人!
    祝生日快樂🎂身體健康🎉🎉🍾️🍾️

    回覆刪除
  5. 我最愛的德國城市,Cologne。 生日快樂!祝你身體健康,年年有食神!

    回覆刪除
  6. 咁你有冇整返啲拿手餸菜帶埋去?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當時出巡中,邊可能整嘢帶去喎.

      刪除
  7. 咁你哋發現三個嘅生日都係同一日之後有無覺得好驚訝,又會咁啱嘅 :p
    好似甜品仲多過主菜喎,你使唔使帶支酒去?
    德國人都一樣,唔會預祝生日

    回覆刪除
    回覆
    1. 最先係我同個friend,有少少驚訝咁啦。到呢個同屋搬嚟就好驚訝囉.
      帶咗支維也納嘅酒。
      我估都係唔預祝.

      刪除
  8. 王子係六月壽星?
    傳统中國人係唔後補生日, 唔知王子邊日牛一, 所以只祝王子Happy Everyday:P

    回覆刪除
  9. happy birthday ar王子!
    而家香港人咁忙咁難約, 無可能唔補祝架wor!
    肥人上星期五先同個好難約既朋友補食生日飯..但佢5月生日..hahahaaaa

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you.
      要就時間就唔理咁多禁忌啦.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.