2019年6月2日星期日

又去Steyr

5月17 離開Linz後,嚟到老地方Steyr。今次住新開嘅service apartment。係某酒店買咗幾個住宅單位改成。房間望出去係民居。



特別係有個私人spa (桑拿,按摩池)可以book.   40歐一位四個鐘。

桑拿太細了.唔多值。
早餐係room service, 13歐。 有好多嘢我都唔食嘅。覺得有啲嘥。

由酒店行去市中心大約廿分鐘。
呢日市中心廣場有個 Eröffnungsfest der Steyrer Altstadtwirte.
有好幾間餐廳嘅檔口.



有唱歌.
最後冇掃街,因為唔想企喺度食.去咗餐廳坐低歎。 
我咪話奧地利5.1會棟樹嘅。。。。點解呢度冇Maibaum嘅呢?
原來係畀人偷咗!  奧地利有呢個傳統,人哋棟咗Maibaum, 隔籬村嘅會嚟偷。

24 則留言:

  1. Apartment 好濶落簡潔,我Like。
    明知自己擇使就唔好叫啦!我咁隨和就話啫。
    檔口旁設有枱凳呀?
    畀我上台唱就好玩!
    中國係明爭 搶花炮、搶包山,唔會鬼鼠咁偷人嘢,習俗鼓勵偷竊咪唔好囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 被安排食呢個早餐。冇得揀。
      有枱凳.
      你唱d客走晒喎會。
      又係喎,呢個習俗真係唔應該繼續。

      刪除
    2. 係架,連隔條村啲客都走晒黎聽我唱。

      刪除
  2. 早餐唔錯,你唔食乜嘢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 芝士我只食一兩片。搽麵包嘅cream cheese我完全唔食嘅。果jam,nutella我早餐都係唔食嘅。麵包(除咗方包)極少食.

      刪除
  3. 個早餐以民宿黎講,有D貴

    回覆刪除
  4. 桑拿使唔使4個鐘呀,蒸人乾咩
    樹都偷,奧國人越來越唔係路

    回覆刪除
    回覆
    1. 奧國人係焗完hea吓,hea完又焗.
      呢個習俗有啲騎呢.

      刪除
  5. 個早餐啱我喎!雖然平時都我唔會食,包埋就食得唔好嘥。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係鍾意buffet多啲,可以揀自己鍾意食嘅。

      刪除
  6. 第二張牆上嗰部係咪電視機嚟?對正下面個煮食爐?
    早餐唔食但一盒盒啲醬可以攞返屋企整其他野 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 抽油煙機嚟㗎。
      咁我都拎走嘅。

      刪除
    2. 呢款咁扁嘅抽油煙機我未見過,通常係凸出嚟覆蓋成個爐頭

      刪除
    3. 呢款我其實懷疑抽唔抽到。

      刪除
  7. 原來王子都幾多嘢唔食喎:P

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 其實如果有我鍾意食嘅我可以食好多.

      刪除
  9. 咁有冇得打包拎返屋企食, 請人食都好過嘥…

    回覆刪除
  10. 住宿靚呀,早餐不錯喎, 不過你咁多野不食嘥左了.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.