2019年12月24日星期二

Rosenkohl mit Béchamelsauce 白汁球芽甘藍


我完全唔好蝦你波凸, 所以呢本蝦你波凸食譜書一直都喺冷宮。最近搵食譜,佢又重見天日喇.
首先整呢個Rosenkohl mit Béchamelsauce(我只有德文), 話係Harry Potter and the Goblet of Fire, capital 13有提過吓喎.

450g 球芽甘藍用水煲約七分鐘,隔水備用.
15g 牛油煮溶,落一湯匙麵粉炒炒。然後落250ml 奶煮滾。鹽,胡椒,少少肉荳蔻粉調味。
識多一個煮法。新鮮時味道OK嘅。但係隔咗夜有陣blue cheese嘅臭味. 古怪。

祝大家聖誕快樂!!

20 則留言:

  1. 呢味哈你波凸未出現就有啦

    回覆刪除
  2. 仲有五星級大鼠 & Game of Thrones 嘅 cookbook

    回覆刪除
  3. 聖誕快樂!
    球芽甘藍? 即係椰菜仔,我聖誕節時必食,很有益,不過好多人都唔鍾意佢的苦澀味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人叫佢椰菜仔㗎。
      我幾鍾意佢嗰種苦味.

      刪除
  4. 我唔多like佢d味道。

    聖誕快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕快樂!
      我幾鍾意佢嗰種苦味.

      刪除
  5. 我唔喜歡食呢種菜,荳蔻味更是怕怕。

    回覆刪除
  6. 椰菜仔,我通常係水煮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀. 所以見有其他食譜就想試吓.

      刪除
  7. 唔, 咁煮應該可以無左個陣草青味喎!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.