2019年12月28日星期六

Yaprak Sarmasz 土耳其葡萄葉飯卷

話說喺德國一間超市有個土耳其食品section。見有葡萄葉賣,諗都唔諗即買。雖然維也納土耳其人超市都有,但係唔使特登去搵嘛.
葡萄葉用嚟整飯卷的。罐頭貨我家常備,因為係想快又食得飽嘅好選擇。

500g 葡萄葉(現成煮熟),一瓣蒜蓉,一個番茄切片。
餡>250g 免治牛肉,一個洋蔥切粒, 一瓣蒜蓉,一茶匙乾薄荷葉,250g 米(壽司米),一湯匙茄膏,一湯匙橄欖油,鹽,胡椒。所有嘢撈好.

餡用葉包好(手指粗),穿窿嘅葉舖煲底,放上番茄,蒜蓉。飯卷放入煲排好.加水蓋過啲飯卷。放一隻碟壓住啲飯卷等佢哋唔浮面。煲佢25分鐘至飯熟。
擺條爆開咗嘅畀大家睇吓啲餡。
攤凍食(我食開都係凍食,正唔正確呢?)。食味比罐頭貨酸啲,但呢個有肉,罐頭嗰啲得飯㗎咋.

17 則留言:

  1. 有冇我哋嘅糯米雞咁正呀?

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 以前我唔知有冇.我係過咗嚟先識呢隻食品.

      刪除
  3. 聖誕元誕果然是歐洲人最重要的假期,一連幾篇都睇你整嘢食🤣

    回覆刪除
  4. 我都鍾意食,我土耳其友人一次整好多比我食架。

    回覆刪除
  5. 第一次知道葡萄葉可以吃

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果見有罐頭貨,可以買嚟試吓.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.