2020年3月16日星期一

抗疫

早前奧地利嘅抗疫措施有>500人以上戶外嘅集會同100人室內集會要取消。所以教堂嘅彌撒都要取消。

因為政府未有減工時嘅抗疫詳情. 公司叫同事共渡時艱, 要清晒所有至今年儲落嘅假同所有OT。
原本月尾我係攞咗假去意大利,克羅地亞,薩爾茨堡. 
意大利一早取消咗.克羅地亞就睇香港報紙話香港入境嘅要隔離。我揸住本護照寫住我係香港人,費事喺邊境同啲警察理論我唔係喺香港嚟(冇證明我之前唔喺香港嘛). 所以克羅地亞都取消。之後話薩爾茨堡州嘅酒店全部被關門.
依家政府建議大家留喺屋企。咁即係假期乜都唔使去,staycation啦. 
喺屋企長開負離子空氣清新機。心理上安落啲。
減工時(唔減人工. 政府會補助僱主 )嘅先決條件好似上面咁講要清晒所有至今年儲落嘅假同所有OT。所以就提早放假。
雖然政府建議大家留喺屋企。但係買餸呀, 睇醫生之類都可以。連出外散步都得㗎。只要係五人以下, 同同住嘅人一齊就得。 
咁我就去咗樹林摘嘢蒜。今年比往年早咗,因為早暖咗.


26 則留言:

  1. 回覆
    1. 被放假冇嘢好做,遲幾日又去摘過.

      刪除
  2. 最近有幾單歐遊後感染咗回港,傳播得好勁。
    冇口罩保護咁危險,唯有同人保持一米距離。
    有冇公佈咩大厦中招同檢疫隔離?
    你邊空氣好,唔明你會買部機?數據測出真係可以隔走病毒架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 公佈咩大厦中招...冇㗎。
      預防花粉。

      刪除
  3. 最好都係唔好周圍走,被免去人多地方。

    回覆刪除
  4. 我見歐洲有啲國家抗疫情況非常之混亂, 奧地利都算清晰,但法國同英國都一時一樣,防疫措施都係朝令夕改,口罩有冇得戴,真係可以中招

    回覆刪除
    回覆
    1. 奧地利都係一時一樣㗎。餐廳原先話可以開到下晝三點。聽日就改咗唔可以營業。

      刪除
  5. 唔減人工都好好, 我識人做物流, 公司無野做, 叫返屋企, 唔減人工不過之後要補鐘

    回覆刪除
    回覆
    1. 政府終於出咗個方案。受影響行業員工最少每週工作原本工時嘅10%就可以支全薪。

      刪除
  6. 如今天下大亂, 王子要保護龍體, 唔好微服出巡噜:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 被放假冇嘢好做,遲幾日又去摘過.

      刪除
  7. 奧地利政府都好過英國。Boris Johnson said,"More, many more families are going to lose loved ones before their time."


    https://www.bbc.com/news/av/uk-51862282/coronavirus-pm-says-more-to-lose-loved-ones-before-their-time

    回覆刪除
  8. 王子可以不用work at home ? 我們在HK已有部份時間 work at home, 部份時間彈性上斑時間了.

    呢次真係世界大亂,如上面個位講,英國那位仁兄真係語出嚇死人.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我暫時被放有薪假。之後應該會係減工時同home office.
      英國那位仁兄好似放棄嘅態度咁.

      刪除
  9. 都好丫至少可以去森林走走冇咁悶.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日想去行墳場,但天陰陰,都係行超市算。

      刪除
  10. 你地政府就好啦, 肥人都被扣人工了~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我稅後人工應該會減,但好過失業囉.

      刪除
  11. 我以為你轉用奧地利護照添

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.