2022年4月11日星期一

清假之旅慕尼黑 - 博物館2&3

3月29 睇完上一間博物館,行幾步路就有另一間Pinakothek der Moderne。

博物館對出嘅Futuro-Haus.

Pinakothek der Moderne 以為只展出以前嘅當代藝術。但係睇落去發現係乜都有。
以下兩幅都係畢加索。


好多展廳都換畫中。
呢件藝術品一個唔留神就會踩咗落去。


新一期特別展係某攝影師嘅人像相。

特別展係威尼斯四百年前啲鉛筆畫同印刷畫。我冇影。
呢part展出啲建築模型。幾似維也納嘅建築博物館。


呢part展出啲設計,似維也納嘅Design Forum。

而呢part似維也納嘅MAK。展出啲傢俬,杯杯碟碟。



Thonet 奧地利歷史悠久嘅凳品牌。呢度古代到現代都有。展品好豐富。

有一邊係Bauhaus嘅設計。
之後去另一間博物館 NS-Dokumentationszentrum München 納粹資料館(我譯)。
本身佢係免費入場嘅。主要係圖片同文字。


特別展喺John Heartfield 嘅反納粹主義拼貼畫,封面設計。。

博物館對出,前納粹榮譽殿堂嘅基座(被美軍炸剩個基座),放咗件裝置藝術。睇完介紹都唔明係乜。

20 則留言:

  1. 工厦地下都鋪鋼板畀載重貨鏟車行都唔爛,唔驚踩落去啦!
    尾幅水泡係碼頭,認真無厘頭。

    回覆刪除
    回覆
    1. 踩咗落去之後要我賠幾百萬我賠唔起喎。
      完全諗唔到同納粹,猶太人有乜關係。藝術嘅嘢真係好難明。

      刪除
    2. 香港都有名畫放地下然後有同黨推啲八卦圍觀者嘅 敲詐騙案。我喺屋邨街市對開見過,不過,我對名畫無興趣。

      做人要識得泊個好碼頭,亂入有惡果。

      刪除
    3. 未聽過呢款詐騙。咁我要小心啲。
      戴個套,點入都安全。

      刪除
  2. 鋪在地上的畫,冇任何提示?

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係右邊牆上有個作品嘅介紹牌。

      刪除
  3. 真係幾雜喎,關於納粹都有。

    回覆刪除
  4. 第一間一如以往歐洲小型博物館咁中伏,係大雜燴博物館🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都好嘅。可以學多啲唔同範疇嘅嘢。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.