2022年4月30日星期六

Prater 遊樂場

 (4月26) 每年一次Prater 遊樂場會向業界介紹呢年嘅重點推介。

首先嚟到摩天輪。

呢個排隊區對我嚟講係新嘢。

裏面用模型介紹遊樂場歷史。
可惜冇時間畀我慢慢睇。

摩天輪今年125年,新增咗呢個新項目。

叫Plattform 9(第九卡)
玻璃地板。
收費89歐起。


齋影人相,冇得試玩。

拍咗片。

 

 之後試玩咗呢個 Olympia Looping, 話係世界最大嘅流動過山車(意思係可以搬走去第個地方)。

不幸最近過山車發生工業意外,有員工被過山車撞C。 

揸高卡車要戴VR。

去攞分。

碰碰車。
有幾架車新加咗自轉嘅制。 

新嘅Ticket Circus。
即係歡樂天地贏飛嘅遊戲。
Daytona Beach 係一個百年歷史嘅機舖。二戰時冇被炸毀。
內裡當然係現代遊戲啦(但係都幾土氣)。

最後參觀呢個由旋轉真馬活化嘅cafe。

保留咗原有嘅風琴。

得閒嘅睇埋呢條片啦。

24 則留言:

  1. 除咗畏高仲驚肥佬踩裂玻璃,唔敢玩。
    戴住VR揸車咪好易撞囉?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果免費試玩我會去。
      佢又唔VR得晒,眼鏡片係半透明咁。

      刪除
    2. 高佬全程有緊握扶手。

      刪除
  2. 摩天輪新增咗呢個新項目,睇來都唔算驚險。
    89歐是否包所有遊戲?一啲都唔平喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔包㗎。呢個遊樂場係逐項收費。

      刪除
  3. 好似有我至愛: 氣墊球機

    回覆刪除
  4. 對所有遊樂場從來都冇興趣
    VR半透明戴黎做乜

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好似孖寶兄弟咁要去攞嘢攞分。

      刪除
  5. 好恐佈,畏高.,唔好預我.但模型好睇,其他也可以玩下睇下.哈哈.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁係咪所有摩天輪你都唔會坐?

      刪除
    2. 咁又唔係, 有吊廂既咪坐囉,咁樣咩都無企係度就咪預我了,睇都腳軟呀....哈哈.

      刪除
    3. 咁360嘅水晶車廂呢?

      刪除
  6. 新遊戲好似唔多老黎,個個好似被問吊...@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,你咁講我再睇又真係好似。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.