2022年10月2日星期日

長征16 號 - 凡爾賽宮 (上)

9月16 特登揀星期五嚟凡爾賽宮。諗住避開人潮。網上預先買飛,仲要揀十點半嘅時段。

一早到咗火車站。冇睇方向就跟人潮行。。。。行行吓覺得唔對路。原來呢班係返學嘅人潮。

已經見好多遊客。
花園要另外收錢(冇買飛)。所以冇乜地方可以影相。
大安旨意download 咗張飛喺手機。點知要有MS account 先開到。即時登記又失敗。點算好。
原來去information,畀個名櫃枱姨姨,佢就可以搵到張飛。佢叫我用手機影低就得喇。
經過安檢後,就自由參觀。

因為太多人。我就唔係參觀,只係速速避開啲人。


天花畫嘅草稿。






因為可以影相。啲人逗留時間相對耐,所以好多人。
















24 則留言:

  1. 當年見到鏡廳真身, 講真我有少少失望架

    回覆刪除
  2. 凡爾賽宮好有氣派,可惜我只去過一次咁多。

    回覆刪除
  3. 手機科技好方便。

    個宮名不虛傳。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有甩轆之時。就好似我呢次咁。

      刪除
  4. 竟然有人龍
    當年去仲係相機年代

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果冇疫情我真係唔敢想像有幾多人。

      刪除
  5. Download 完再儲存入wallet,用時是否會方便些?

    回覆刪除
  6. 都好多人啊!
    咁多小朋友??

    回覆刪除
  7. 唔怪得咁多人,未睇過都會幾吸引......

    回覆刪除
  8. 早幾年去巴黎的時間不多,選擇去了楓丹白露,只得放棄重遊這裡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前有個法國同事話巴黎附近都有一個城堡。唔知係咪指呢個。

      刪除
  9. 現在無手機出行都幾煩,樣樣也要download在手機,好彩仲有information 嬸嬸咋. 哈哈哈.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.