2022年10月6日星期四

長征17 號 - 郵政博物館

 9月17 嚟到郵政博物館Musée de La Poste 等開門。

因為Heritage Days,免費入場。

新嘅收藏品,馬車盞燈。

介紹空郵。







郵局派嘅年曆。


投遞唔到嘅信。例如寄畀聖誕老人啦。
完全冇地址。
呢啲中文唔知係乜。送信嘅氣管。
氣管網絡。




郵政儲蓄戶口。

各國嘅郵箱。左二係奧地利呀。

有一層係同郵政有關嘅藝術創作。
罐頭蓋加個郵票。

郵票。



特別展係關於Marianne。我估Marianne 係普通郵票嗰個女人頭嘅名。
話有新總統就會換過一個新嘅Marianne。



紀念品店有舊郵袋整嘅袋。當時有衝動買。好彩我有理智。

只係買咗郵票。全部都係貼紙。

14 則留言:

  1. 我未諗過空郵係白鴿、氣球。有趣。

    氣動有創意,用氣槍射粒子彈信, 轟一聲就到。勁呀!

    記得台灣打風後两個 彎腰郵筒好得意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 飛鴿傳書,咪即係空郵。
      呢啲氣管我知以前有啲公司內部通訊會用。依家先知連郵局都用佢嚟派信。

      刪除
  2. 唔錯喎~
    但郵票係貼紙形式?唔係用條👅嗰款?

    回覆刪除
  3. 我地而家係上網自己印郵票, 唔駛買啦, 除左紀念個D, 都係貼架

    回覆刪除
  4. 嗱嗱嗱,呢度就啱睇啦.哈!

    回覆刪除
  5. 日本果間同佢好似下
    咪輸送管囉,你果條就氣管
    d郵票麻麻靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,輸送管。中文水平每況愈下。
      全部都係呢啲咁嘅貼紙。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.