2022年10月14日星期五

長征20號 - Walt Disney Studios Park

 9月20,再嚟迪士尼。呢日去另一園,Walt Disney Studios Park。



一入嚟就排隊影相? 傻㗎咩!
入口就係室內shopping area。之前去咗樂園就唔使點睇呢度啲舖頭。



其實我覺得呢度唔靚,所以相都影少咗。



跳樓機喺日本玩過,所以冇排。
首先。。。排隊睇Elsa。
英法文混雜嘅對話。唱吓歌。
再學Elsa嘅let it go, let it go 手勢。
轉場去隔籬嘅館,原先嘅靚位變咗喺超級側邊。要自己走位。




大家一齊唱let it go, let it go 就完喇。

Toy Story喺香港嗰時未有。玩呢個一樣啫。



呢個冇排。

只係玩咗呢個。太快玩完囉。

之後又再睇show。








出到嚟有好多XX俠。






喺呢個區玩咗個過山車(dark ride)。佢叫啲袋就咁放腳底。但係當360度轉時,我個袋揈去隔籬,幾擔心會揈咗出車呀。
而蜘蛛俠嘅射擊遊戲我就覺得好正。
戴好3D眼鏡就可以,無須揸操縱桿。兩手揈揈就射到嘢。
可以同同車其他三個人鬥高分。
五星級大鼠冇開。
呢區有好幾檔美食。
突然被酸菜嘅味道吸引。已經食咗嘢都叫一碟嚟食(其實好細碟)。
一啲都唔酸。。。失望。
影相。唔排。
小朋友嘢一樣唔排。

Finding Nemo 嘅 dark ride。
呢度有樣好,啲機動遊戲都有單人隊。減少排隊時間。

排隊排得快,香港睇過嘅shows又唔想排。所以好快就離開喇。

16 則留言:

  1. 多謝你帶我遊園,睇過當去咗。

    回覆刪除
  2. 機動遊戲唔係離心力就係轉到你又暈又嘔,後生都玩夠,唔玩。

    隻米奇喺騷好多餘,無佢一樣咁好睇。

    好值。要玩幾日。

    回覆刪除
    回覆
    1. 機動遊戲我仍然玩到。
      米奇似係過場作用。

      刪除
  3. 嘩!一入黎就狄狄尼, 正呀,我啱呀!

    回覆刪除
  4. N 年前黎過一次,完全冇印象。不過,相信都唔會重遊。

    回覆刪除
  5. 如果小朋友又喜歡這類卡通,應該會睇得幾開心...

    回覆刪除
  6. Toy Story果PART, 真係好同香港一樣架!!
    彈簧狗...肥人真係陪玩得最多既機動遊戲~

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.