2023年9月23日星期六

Wörthersee 湖邊

9 月20 放大假,相約友人們南下。喺中途站Krumpendorf 嘅Wörthersee 湖邊休息。

奧地利嘅湖邊通常都係私人重地,唔可以隨便行到湖邊。好似呢度就只有一個小空隙公眾可以免費落到水。

隔籬泳場旺季時要畀入場費。暑假過後已經係淡季了。





Hea 夠就繼續南下。

14 則留言:

  1. 我唔知實闖入咁靚嘅私人重地,德文警告牌我又唔識,咁被揭發會點?

    回覆刪除
  2. 暑假放完, 遊客都會少左

    回覆刪除
  3. 感覺你那邊還有夏天feel,我這裡已開始凍了。

    回覆刪除
  4. 落唔落都冇所謂啦
    喂,點樣可以整返個名出嚟呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用Firefox留言係出唔到名㗎,我要轉用Google Chrome。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.