2023年9月29日星期五

Duino

9月 23 呢日嘅計畫係去 Duino 行山。呢度有個城堡,我之前嚟過。團友們問座城堡值唔值得入去參觀呢。

我就好老實話如果我哋係住喺歐洲嘅,啲城堡都係大同小異。唔睇冇損失。團友就話咁慳番12歐。

城堡隔籬有條行山徑 Sentiero Rilke。

路段平坦,有觀景台。唔停步約三十分鐘行完。
遠處嘅Trieste

Duino Castle


青口養殖場





遠眺 Miramare Castle。













諗住終點站會有cafe啦,點知係乜都冇。只有旅遊局內嘅自販機。

而附近嘅餐廳 trattoria xxx,午市時間過後只可以坐吧枱。喺App自學嘅意大利文終於可以大派用場。識得叫件cake,識得叫埋單。件cake居然只係0,6 歐咋。以為睇錯。(意大利嘅物價對於奧地利人嚟講係平)


有人話要游水,於是搭車落山。

是日夜晚,喺Grado 最後一餐。友人建議去運河附近嘅海鮮餐廳食飯。






餐牌。
最後一餐大家都豪畀佢,學意大利人點個前菜同主菜。
我嘅前菜係鮮茄青口。12 歐一兜,好平(奧地利人標準) 。
主菜六隻蝦要 23歐,就有點貴嘞。但係食得出係鮮蝦嚟嘅 。

11 則留言:

  1. 中秋快樂🎑
    風景唔錯👍
    英國人標準 start&main都好貴!

    回覆刪除
  2. 年青時大陸自由行我最憎千篇一律嘅廟宇,我係第一個行完等人。
    青口田。點解唔養貴啲生蠔?
    佢摺客攤開,都唔靚真係多鬼餘。
    歐盟生活三高喺邊?貴奧有份?

    回覆刪除
    回覆
    1. 會唔會係水溫原因? 真係唔識。
      人工唔使錢咩?
      根據Cost of Living Index 2022,歐盟三高係挪威,冰島,丹麥。

      刪除
  3. 有冇食月餅呀......佳節愉快!
    餐牌......為咩摺成咁?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今年有買月餅呀。
      配合海鮮餐廳主題。

      刪除
  4. 點解個餐牌摺到好似一頂...綠色的帽...咁嘅~~~哈哈哈

    回覆刪除
  5. 風景靚,食物正, 睇見也流晒口水.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.