2023年9月15日星期五

Genussmeile

 9月10 下晝約咗人嚟到呢個喺葡萄園嘅Genussmeile 美食街(我譯)。

喺Gumpoldskirchen火車站有穿梭巴士(拖拉機)上山上嘅葡萄園。

張枱鑽咗啲窿畀人放酒樽,啤酒樽。


唔同嘅酒莊搭建咗啲臨時檔攤。





我哋嘅目的係一路行,一路揾檔口坐低飲下酒,吹吓水。



順便偷食。好甜呀。

是日三十幾度,個個都要遮陰。


我哋再行上山上另一檔。
再hea 過。







話係行山,其實休息佔多。喺呢度又hea 過。
hea到太陽落山先捨得走。


18 則留言:

  1. 見到啲葡萄真係好想偷食。

    回覆刪除
  2. 穿梭巴士(拖拉機),幾有卓頭喎!
    下次去吓酒莊,會有座Buildig招呼客人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你嗰邊個個都有車,唔使穿梭巴士(拖拉機)啦。

      刪除
    2. 你就真係講出我呢度(或北美)嘅重點⋯⋯🤷🏾‍♂️ 一日未死老公公老婆婆都要揸車⋯⋯

      刪除
    3. 一個街口都要揸車嗰隻。hahah

      刪除
  3. 拖拉機洗白白接客,活用慳錢好聰明,仲有農莊風味。花車遊行萬用。醒目。
    鬼鬼唔係要捉住夏天尾巴爭取曬太陽機會。

    回覆刪除
  4. 穿窿的枱,方便!
    行下,飲下,寫意⋯⋯
    慢活,人生需要!

    回覆刪除
  5. 好曬呀,不過D葡萄好吸引.

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲葡萄不停咁叫我摘啦,摘啦。。。

      刪除
  6. 我去親都唔啱季節,食唔到甜葡萄

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.