2024年4月26日星期五

長征六千里 Day 6 上

 4 月 10 東京近郊一天遊。首先嚟到Snoopy Museum。(個又將我啲次序倒轉。請大家由尾睇番上嚟。)

Lunch 喺food court 食天婦羅,居然冇影相。襯友人食飽要休息一下嘅時候我去咗夾公仔。用咗200 yen 就帶咗佢做團友。(喺舖頭總共玩咗約1000 yen)


想買下圖嘅花生桶。最後因為行李冇位,放棄。只係買咗本漫畫。




博物館嘅舖頭要有入場券先可以購物。(可能係防止代購啦)

富士山
露台嘅打卡位。


























古今嘅產品。
我又畫。



牆紙貼到起哂泡,差咗啲。







我就冇慢慢睇啲漫畫,我係睇佢點畫。





展出嘅漫畫都係原狀手稿。








因為想行程靈活啲,所以冇預早網上買飛。呢日朝早嚟到,售票處完全冇人排(每張飛貴200 yen)。
博物館裝修重開冇耐。

喺火車站已經見到佢蹤影。

14 則留言:

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.