2024年4月27日星期六

長征六千里 Day 6 下

 4 月 10  繼續行程。嚟到江之島附近嘅海濱。

因為友人要求行程要睇吓日本城市以外嘅景色
行程緊密。行吓沙灘就搭電車去鎌倉。
電車經過嘅路口係亞洲遊客嘅打卡熱點。
到咗鎌倉要去cafe hea 一下。



鎌倉大佛比我想像中細。




我介紹呢啲係好睇唔好食。友人其實對紅豆餡之類都冇乜興趣。話太甜。
有趣嘅packing。

行去火車站嘅途中。


介紹呢個共享雨遮畀友人認識。
夜晚喺酒店附近呢間烏冬店食。友人話見佢係自家製喎。
鄉下仔都係第一次食(呢間),要店員講解點運作(杯仔嘅烏冬係店員畀我哋試食)。配菜全部係天婦羅。呢日lunch同dinner 都係食炸嘢,好在我唔會怕熱氣。

18 則留言:

  1. 佢地好多都接受唔到紅豆餡

    回覆刪除
  2. 王子已歸化做鬼伯伯,唔會有熱氣架!

    回覆刪除
  3. 呢個打卡點好似好hit,又唔見你打埋一份喎

    回覆刪除
  4. 上次去都覺得江之島好chill

    回覆刪除
  5. 咦?只去左呢度? 無沿江之電上上落落各站行下?

    回覆刪除
  6. 藍天襯著大佛好莊嚴 , 炸物幾吸引 , 熱氣食完至算喇 .

    回覆刪除
  7. 同我想像既大佛真係有少少差距..我都以為好好好好大添~

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.