2011年7月30日星期六

酒店早餐


啱啱過咗嗰個禮拜日又去咗好多時都去嘅溫泉酒店Hotel
Loipersdorf.





今次間房...睇唔睇到有乜特別呢??







個浴缸喺床頭架.




今次冇包晚餐.咁一伙人去咗間Buschenschank(即係維也納人叫嘅Heuriger).




呢啲地方係飲吓酒(飲咗杯陰陽酒).





同食吓火腿.




奧地利酒店早餐buffet一定有唔同嘅火腿同芝士.而右邊啲圓形火腿奧地利人叫香腸架.




麵包通常都係好有咬口.淋啲嘅係右手邊嗰類型.




Cornflake,
cereal
唔一定有,但係一定有Müsli.
Müsli
係穀類嘅東東,加啲乾果,撈奶or
yogurt
.




熱嘢原來唔一定有架.有嘅話,蛋係最common.其次係腸仔.
甜嘢通常係乜酥物酥.




好啲嘅酒店會有汽酒飲.




奧地利人有個習慣食完早餐走嗰陣會拎一兩個生果.記得睇過一個電視節目叫奧地利人喺外國唔好咁做.





21 則留言:

  1. 呢間酒店真係幾奇喎 , 個浴缸係床頭  咁坐厠係邊呢 ?
    [版主回覆07/31/2011 03:03:00]坐厠正常o係廁所.

    回覆刪除
  2. 一訓醒就可以過隔離沖涼喎
    [版主回覆07/31/2011 03:08:00]方便

    回覆刪除
  3. 個度酒店早餐算幾豐富啦!
    [版主回覆07/31/2011 03:09:00]呢間好豐富架. 熱嘢,yogurt冇影.

    回覆刪除
  4. 你直情浴缸當床瞓啦..使乜爬出爬入0者 早餐野食都好多啦..唔錯呀....講開早餐buffet拎生果...奧地利人簡直就唔夠港人黎啦...牛油,麵包,蛋糕, 生果咩都有本事拎出門口..幾乎每次出遊係酒店早餐時....都會見有人咁做...經典....
    [版主回覆07/31/2011 03:22:00]咁狼我做唔出.

    回覆刪除
  5. 係咪飲左杯陰陽酒就有陰陽眼,所以晌酒店房見到d我地見唔到的特別野 ?!
    [版主回覆07/31/2011 03:11:00]有,酒店好多鬼(佬)架.

    回覆刪除
  6. 浴缸係床頭  ... 好驚呀 ...
    [版主回覆07/31/2011 03:21:00]方便呀.

    回覆刪除
  7. 個 Bed and Bath Tub 二合一方便人去搞野﹐由床尾搞到床頭﹐再由床頭搞到浴缸﹐然后再搞番上床﹐如果喜歡戶外的﹐搞到陽台都得﹐精采非常﹐不過會周圍都濕晒。
    酒店早餐 buffet一般都系包o左入房租內﹐所以﹐我都會大食特食﹐o吾好蝕底﹐不過﹐聽說最好在早餐狂食﹐午餐適量﹐晚餐輕型﹐才食得健康﹐減少脂肪積聚。哈哈﹗
    [版主回覆07/31/2011 05:05:00]方便人去搞野>你好似好有經驗喎. 我都聽過一早食多多. 我d鬼friends係咁架.

    回覆刪除
  8. 估o吾到你一D經驗都無﹐原來系處男架﹗ 哈哈﹗
    [版主回覆07/31/2011 06:27:00]我d經驗唔話你知.

    回覆刪除
  9. 係歐洲,呢個早餐已經係相當豐富!
    [版主回覆08/01/2011 02:45:00]呢間係好豐富架.

    回覆刪除
  10. 間房好大,都唔錯喎
    [版主回覆08/01/2011 02:45:00]幾好.

    回覆刪除
  11. 間房好開放吓喎! 飲左陰陽酒,你唔怕變左陰陽人?咁你而家係咪已經...
    [版主回覆08/01/2011 02:46:00]陰陽人

    回覆刪除
  12. o吾駛話比我知你o既經驗系點樣﹐ 我諗3仔﹑4仔會精彩好多。哈哈﹗
    [版主回覆08/01/2011 02:47:00]我一定勁佢地好多.

    回覆刪除
  13. 駛唔駛連玻璃都冇塊咁open呀, 我接受唔到lor
    [版主回覆08/01/2011 02:48:00]怕醜咁唔好沖囉.

    回覆刪除
  14. 通想『港女』接受唔到既,『港男』接受到
    [版主回覆08/01/2011 02:49:00]但係同房o個個又係港男又點呢??

    回覆刪除
  15. Pandora 香傭講法文2011年8月1日 上午2:58

    breakfast : many choice!!
    [版主回覆08/01/2011 03:48:00]選擇係好多,但係有好多我都唔食.

    回覆刪除
  16. 呢種早餐啱我
    [版主回覆08/02/2011 04:59:00]中式早餐唔係咁啱我.

    回覆刪除
  17. 好正嘅早餐,仲有個浴缸好搞笑. . .
    [版主回覆08/02/2011 05:03:00]你敢唔敢用??

    回覆刪除
  18. 個床頭浴缸我又無諗到咩床頭到床尾「搞野」喎~~~~我只覺得一起身可以伸個頭出去洗頭好方便咋
    陰陽 酒====>好驚,係咩黎架呢?
    [版主回覆08/02/2011 19:16:00]某某blog友只係掛住搞野 陰陽 酒 Wine list都有介紹,好似係三種 酒混合.

    回覆刪除
  19. 坐頭浴缸都幾唔方便, 起身起大力少少都攪到成張床係水...
    [版主回覆08/02/2011 19:16:00]冇人叫你咁大動作

    回覆刪除
  20. 食晏呀?咁得閒回覆0既?
    [版主回覆08/02/2011 19:32:00]細聲d.

    回覆刪除
  21. 早餐已經開始飲酒!
    [版主回覆08/03/2011 19:36:00]酒鬼

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.