2011年11月19日星期六

又睇乜戲



以為接近聖誕,會因工有好多戲睇添.最近只係睇咗一齣咋.


The twilight saga breaking dawn.
德文戲名加長咗,加咗Bis
zum Ende der Nacht (until the end of the night).
唔知係咪驚啲人唔知breaking
dawn
係乜意思.

 


之前嗰幾齣the
twilight
我都冇睇過.所以去之前要上網惡補一吓啲人物關係.呢齣講EdwardBella結婚.渡蜜月.


其間好努力造人/.
Bella
好快懷咗鬼胎.如果生可能會C.而人狼好反對呢頭婚事.想殺咗Bella.


我覺得個故事都好易跟.但係睇咗呢齣Part
1
大家可能想睇埋part
2 Bella
會點.
另外,乜啲人覺得Robert
Pattinson
靚仔架??佢真人都好似佢個角色咁面無血色咁.
德文國家1124.




講開戲,呢齣Eine
Dunkle Begierde(
英文Dangerous
Method)
奧地利上喇.


奧地利人好似幾關心呢齣戲,因為關於Sigmund
Freund
.有讀過心理學都知亞“色魔”係臨床心理學嘅始創人.佢以前喺維也納住,所以個古仔有部份係喺維也納取景.
大家睇睇,我期中一個後花園呀.

可惜呢齣戲唔會因工有得睇.畀錢睇?
.....
考慮中....


10 則留言:

  1. 睇睇下 twilight 都冇睇...
    係wor,你有冇睇 3 idiots?
    [無聊鬼回覆11/20/2011 22:58:05]香港都幾hit架
    [版主回覆11/20/2011 05:29:45]Really??!! 搵吓先.
    [samwei回覆11/20/2011 04:31:26]網上睇啦, 幾好架
    [版主回覆11/19/2011 23:02:32]我呢邊好似冇上.

    回覆刪除
  2. 第1套一定冇興趣睇....第2套會睇....對心理學有興趣...
    奧地利人梗係關心啦...佢地同鄉黎嘛....
    [毛豆回覆11/20/2011 12:16:10]依家STAR MOVIES做緊...仲一連2集添...不過我梗係唔夠幾十秒轉台.XDD.
    [版主回覆11/20/2011 05:37:41]我覺得三個主角都怪怪樣咁.
    [毛豆回覆11/19/2011 23:32:29]冇架,我麻麻地呢類戲,加上d人都唔吸引
    [版主回覆11/19/2011 23:05:20]咁即係你前o個幾齣twilight都冇睇?

    回覆刪除
  3. 香港要12月先上,睇了3集twilight,都想睇埋第4集。我覺得Robert Pattinson越睇越唔靚仔了....
    [版主回覆11/20/2011 05:38:07]怪怪樣

    回覆刪除
  4. 真係太耐冇睇戲囉~
    [版主回覆11/21/2011 03:10:56]睇電視多?

    回覆刪除
  5. A Dangerous Method條主線唔响Sigmund Freund 度, 或者奧地利觀眾會失望咯. Keira Knightley D演技就一貫地渣.
    [版主回覆11/21/2011 03:12:04]係喎, 睇佢介紹係講個女多d.

    回覆刪除
  6. twilight我只睇過第一集,成日覺得RP似道友多過吸血殭屍hahaha~~~~Dangerous Method喱齣有興趣,留意下先,香港應該會上,Keira Knightley的古裝戲通常都不錯
    [版主回覆11/21/2011 03:15:27]道友>>形容得好好.

    回覆刪除
  7. 我覺得第二套好睇.
    [欣欣媽媽回覆11/21/2011 07:44:32]好少睇呀!
    [版主回覆11/21/2011 03:18:08]冇追開第一套?

    回覆刪除
  8. twilight 幾集我都睇了 , 覺得好好笑 , 兩個男主角個樣怪 , 哈哈 , 都配合身份喇佢地唔係真正0既人嘛 . 原來又出第四集嗱 , 希望快啲有得睇 .
    [ak回覆11/23/2011 00:04:01]係呀 , 都幾好睇吖 ! 由其第一集最攪笑 .
    [版主回覆11/22/2011 05:46:08]原來你有追開架.

    回覆刪除
  9. twilight 睇咗兩集, 而不想再睇...
    [版主回覆11/22/2011 07:21:43]唔知part 2係咪真係會完.

    回覆刪除
  10. 我幾套twilight都有斷斷續續咁睇 (在家睇碟), 一套比一套唔好睇, 但又唔知點解有新一集出又會走去睇....
    [iris回覆11/24/2011 10:37:08]講真兩個對我黎講... 都超晒齡 (我指我超齡), 如果一定要揀, 我揀人狼, 大隻仔D呀~~
    [版主回覆11/24/2011 05:55:44]被吸血鬼定人狼迷咗呀??

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.