2013年3月2日星期六

都係去博物館


222
,順便續番個特區護照.
數晒日子,過年第一個工作日walk
in
去搞,應該我走嗰日可以攞.一早去屋企附近嗰間啦.!
9
點已經冇籌.再去灣仔都係冇.乜咁鬼多人架依家.唯有上網預約啦.!要一個星期後.
22
號呢日去,約咗都要一個鐘先走得.到時要搵屋企人幫我攞.

搞好,行吓會展個設計廊.

灣仔碼頭喺附近,咁去尖咀.因為睇報紙知呢艘船喺.話要攞飛先可以參觀,但係冇預先派飛.

之後去咗科學館.

雖然全部都係A,但係都幾有趣味性.如果佢有動畫show吓啲嘢點work會好好多.唔使我用咁多想像力嘛.














呢塊係以前嘅神奇畫板?

古羅馬人整機關中...

科學館都好耐冇去過.睇吓有乜嘢睇先.
南極探索


工業安全

冇痛打針

仲有五十年不變展品.


然後我過咗對面個歷史博物館.呢度有個美索不達米亞古文明展.
因為唔知有乜來頭,又唔見唔准影相嘅標誌(只係我自己睇唔到).以為呢啲都係A.影咗呢幅就畀實Q.原來展品係大英博物館架.
Btw呢日有好多中學生.但係佢哋唔係睇喎.佢哋喺度玩.
啲實Q好似做咗佢哋阿媽咁話佢哋>
'
你哋唔睇嘅出番去'
,'
你哋唔唔好喺門口度出出入入'

常設展館冇乜點變.

好似冇咗間課室.多咗一啲近代嘢.

大家有冇留起啲售樓書呢?

24 則留言:

  1. 你不如住入去博物館度啦...
    凱撒大帝展度你有冇發現有字寫錯呀...係鬥獸場個段片下邊.
    依家好多時見d學生, 尤其中學生完全唔知秩序為何物, 不知所謂 ,知係邊間學校打去訪問下果校長 , 但最主要係冇家教.
    竟然有售樓書展出, 都應該3,4十年了
    [毛豆回覆03/03/2013 09:38:45]我有提,但佢地係知既,不過都冇人去改正!
    對無要求者,你提乜都係嘥氣
    [版主回覆03/03/2013 05:37:18]我冇留意有錯字. 咁你有冇向博物館反映?

    回覆刪除
  2. oh, u r using austrian passport now ?
    [咖啡奶茶精回覆03/03/2013 22:52:37]要住/做嘢幾多年先申請得奧國passport?
    [版主回覆03/03/2013 05:37:06]唔係架. 我只係用BNO

    回覆刪除
  3. 過年梗係多人去攞證啦!我有朋友都係回港過年去攞證件呢!
    [版主回覆03/03/2013 05:37:43]多人到好誇張

    回覆刪除
  4. 我發覺好多地方的博物館都是會講古羅馬...
    [版主回覆03/03/2013 05:39:52]應該係西方文明都係base on古羅馬

    回覆刪除
  5. 依家喺香港換証件都係上網預約就穩陣 D!
    [版主回覆03/03/2013 07:07:58]我冇諗過會咁多人架.

    回覆刪除
  6. 現在攪甚麼證事超多人,所以,最好網上預約.呢個展覽好睇呀!
    [欣欣媽媽回覆03/04/2013 06:53:07]你唔係out,係咁耐無返香港
    [版主回覆03/03/2013 15:05:12]我out囉,唔知. 以前冇預約架嘛

    回覆刪除
  7. 每日只有少數配額俾你o厘D執死雞o既人﹐政府好多野都已經系上網或者電話預約嫁喇﹗奧地利o吾系o甘o羊?
    [版主回覆03/03/2013 15:04:58]都唔知佢有冇配額for執死雞. 一大早已經full.
    上網或者電話預約奧地利冇架. 有幾何咁多人.

    回覆刪除
  8. 我係郵寄申請,之後網上預約拎証,咁就唔駛等,不過你咁短時間就好難郵寄
    其實你唔講,我都唔知香港有咁多個博物館
    [版主回覆03/03/2013 15:03:36]我out囉,唔知. 以前冇預約架嘛

    回覆刪除
  9. 上次換回鄉咭都係一早網上預約,一落機就飛車去,好快攪掂
    你無館不歡
    香港都唔係文化沙漠
    [版主回覆03/03/2013 15:03:05]唔係文化沙漠,咁多慱物館. 只係d人唔去啫.

    回覆刪除
  10. 你在外國重未行夠慱物館,返到香港仍然繼續
    [版主回覆03/03/2013 15:02:36]職業病

    回覆刪除
  11. 王子你返到香港都咁鐘意行博物館, 真係有舖博物館癮...
    [版主回覆03/03/2013 15:02:25]職業病.

    回覆刪除
  12. Luca媽@Azerbaijan2013年3月3日 下午2:46

    邊有人仲去攞籌架,下次唔好啦!好多嘢都可以上網預約,我個回鄉卡一早約好,半個鐘就搞掂,passport,出世紙都係呀
    [版主回覆03/03/2013 15:01:41]我out囉. 以前冇預約架嘛.
    我走咗lu.
    [Luca媽@Azerbaijan回覆03/03/2013 14:47:49]你走左未呀?我星期日返啦!

    回覆刪除
  13. il mare설아@韓國2013年3月3日 下午2:54

    我上次去英國領事館攞BNO都等了3個幾小時, 而且領事館護照部只是上午才開, 仲要星期一至五...要特登攞假...如果第日到期, 我會睇下韓國呢邊有無得續期...又或者, 到時我可能入了韓國籍, 只是攞韓國護照...
    [版主回覆03/03/2013 15:00:16]e+續BNO係要郵寄,冇walk in架喇. 韓國好似係要寄去HK搞. 到時你check check佢個website for updated information啦.

    回覆刪除
  14. 堆古羅馬展品係我阿豆杯茶。

    買齊手信返去未?
    [版主回覆03/04/2013 13:01:53]返咗Vienna幾日了.

    回覆刪除
  15. 老翻通常影得,真野唔影得
    [版主回覆03/04/2013 13:04:31]因為我估佢個美索不達米亞都係老翻囉.

    回覆刪除
  16. 做護照一個鐘算好啦, 以前要半日.
    [版主回覆03/04/2013 13:06:15]以前要咁耐架.

    回覆刪除
  17. 攞護照要預約架,好快就攪掂。我上次好似係上網申請添,淨係預約去拎咋。
    [版主回覆03/04/2013 23:48:30]我係突然要返HK,乜都冇預先plan.

    回覆刪除
  18. Oh!tria
    下次可以郵寄換証,不過十年後喇!哈哈!
    你叫呀媽去攞都好方便,寄過去你個邊就得,都好方便。
    Diy,
    [版主回覆03/05/2013 15:24:36]因為冇準備要返HK,乜都冇plan

    回覆刪除
  19. 你呢幾個MUSEUM 我都有打算去睇, 我見周圍好多廣告介紹
    [版主回覆03/05/2013 15:24:59]咁去睇吓啦.

    回覆刪除
  20. 封你做博物館長
    [版主回覆03/06/2013 05:40:46]

    回覆刪除
  21. 我都有去看這展覽呢!
    [版主回覆03/07/2013 04:27:23]難得HK有得睇當然要去.

    回覆刪除
  22. 你有2個護照?
    [版主回覆03/09/2013 05:13:25]BNO同特區囉.

    回覆刪除
  23. 下次 (10 年後?!) 可以上網攪好晒啲資料, 用埋郵寄, 你返香港一拿就得, 好方便!
    [版主回覆03/09/2013 05:14:20]我如果一早知我要返HK我都可能會網上申請咗先.

    回覆刪除
  24. 上環入境處好似少人點
    [版主回覆03/09/2013 14:39:59]係? 早知去o個度啦.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.