2015年9月1日星期二

Gmunden 4

做乜鬼咁趕呢? 因為要遊船河. 呢艘係船隊中第二古老嘅船。1928年建造。

天氣麻麻又落雨都出發,咪因為係因工囉.
船上冇嘢飲嘢食賣,但係有毛毯借。 船上好鬼凍,我估只有十二三度.
湖中嘅宮殿呢次嚟冇行去參觀。湖上睇都一樣啫. 
btw check吓個blog,我原來係五年前嚟過.
Villa Toskana係流亡嚟咗Gmunden嘅Toscana皇族嘅別墅。
Schloss Traunsee以前係德國一個貴族嘅夏宮,依家已活化咗做學校。





Traunkirchen


咪以為喺自己屋企裸泳冇人見.
去到湖嘅盡頭Ebensee
回航


喺Schloss Orth有個站
船河兩個幾鐘返回Gmunden市中心.。廿歐。

34 則留言:

  1. 天氣麻麻真係冇哂靚景.
    你係咪都有個東宮, 西宮係度呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知係咪天氣影響個感覺,唔係太想喺度住。

      刪除
  2. 個天灰暗, 真係唔覺得景緻怡人

    回覆刪除
  3. Villa Toskana係流亡嚟咗Gmunden嘅Toscana皇族嘅別墅都咁靚,住開果度咪不得了。
    堡壘做學校,一定係教魔化,我都想去學,等我由八両金樣變成王子咁靚仔。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估都係. 要google一吓先.
      變成王子咁靚仔睇怕都好難,要投過胎先得。

      刪除
  4. 十二三度,仲要吹兩個幾鐘,揾食艱難喎

    回覆刪除
  5. 嘩,齋坐船都收廿歐。如果可以上岸,包参觀城堡就好喇。

    回覆刪除
  6. 我最鍾意就係見到個海,但又唔係喜歡遊輪旅行,短程就可以……
    那Schloss Traunsee的貴族夏宮,依家活化做了學校,相信也一定是貴族學校呢!

    回覆刪除
  7. 隻古董船都無乜特別,廿歐唔抵喎
    咁你有無學亞Jack and Rose企喺船頭申展雙臂合埋眼扮浪漫呀?:))

    回覆刪除
    回覆
    1. 落梗雨呀,扮心鬼Jack and Rose吖.

      刪除
    2. :)) 落梗雨你可以扮浪漫 + 悽厲 + 凄良 =))

      刪除
  8. 王子包船遊船河喎,好勁!!!
    20歐賞月貴咗啲XXXXD

    回覆刪除
  9. 因工去呀,天氣差嘅,對焦o係最暗位置,咁影出來張相光D囉。

    回覆刪除
  10. 咁貴?
    睇架船個款,落雨應該濕晒?

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.