2016年11月20日星期日

物價比較

奧地利工會時不時都會攞慕尼黑嘅物價做比較。次次都係話維也納啲嘢無理的貴。
最誇嘅係可以貴148%。
咁你明我做乜喺德國都要入貨啦.

28 則留言:

  1. 冇人去搵原因?
    冇人投訴?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人話係運費,人工,稅率唔同.有人話係市場壟斷。

      刪除
  2. 德國(80m人)疊馬過你哋10倍,入貨價必定低啦!
    你都叫王子,咁果邊通街都係王子,咁多貴族又點會賣cheap嘢,有失身份。

    回覆刪除
  3. 尋日睇咗套戲 : Where to Invade next(美豬出城)
    講個美國佬去歐洲幾個國家, 意法德, 斯洛文尼亞,冰島, 挪威等地, 講到各地既工時, 有薪假, 免費教育, 學校飯堂質素, 政府政策, 司法制度等等一系列比較, 真係睇到d人又喜又悲 .最令人感慨既係好多都係歐洲借鏡咗美國早期提出既理念, 但本身美國咁幾廿年都係得個講字, 而歐洲人卻付之行動並實施咗.
    你搵到都睇下啦, 好值得 !

    回覆刪除
  4. 雖然你哋物價高啲,但係出街食飯飲嘢平過我哋喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 成日聽你講買到特價嘢,好似最近你話啲鴨兩歐一公斤就知有幾平……

      刪除
    2. 食飯飲嘢我又覺得差唔多佐喎.
      兩歐一公斤喺我度冇可能發生。

      刪除
    3. 我上次去Innsbruck,發現咖啡,蛋糕,三文治,熱酒等等,全部都平過我哋
      兩歐一公斤我都好耐無見過,上年最平好似都要2.2歐一公斤

      刪除
  5. 有無睇生果報呢段?
    http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/supplement/20161120/55936482

    回覆刪除
  6. 以前未入歐元區,我覺得德國和法國買野好平架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 奧地利人都話入咗歐元後乜都貴晒。

      刪除
  7. 衣食住行佢只係比較食嗰方面,都要睇埋其他方面先公平嘛
    咁住同行係嗰方面係邊個貴啲呢?

    回覆刪除
  8. 其實點解要同慕尼黑比較,
    哈...唔同"蘇黎世'比較,心理上好過喲😂😂

    回覆刪除
  9. 第時會唔會考慮般過去住?

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.