2019年2月17日星期日

木須肉

某日見到一位blogger喺日本食中菜嘅博文。咁上網睇吓間嘢菜牌有乜好食啦.....木須肉.......鄉下仔唔知乜. 再search吓.見呢個食譜材料簡單,又可以消滅咗啲木耳。 https://cookpad.com/tw/%E9%A3%9F%E8%AD%9C/2265676-%E6%9C%A8%E9%A0%88%E7%82%92%E8%82%89

參考份量>100g 豬肉絲 ( 豉油,胡椒,粟粉醃醃), 兩隻雞蛋, 蔥 條切絲(我用咗洋蔥代替), 青瓜一條切絲(我切片算), 木耳兩隻切絲。
先炒肉,落木耳,盛起備用。同一隻鑊落蛋液,半熟時肉,木耳回鑊,炒熟,最後加埋青瓜同蔥炒炒。
呢味餸都OK喎.

26 則留言:

  1. 徹底唔明你食乜大,乜鬼簡單菜色都唔知🙄

    回覆刪除
  2. 木耳蒸雞脾都好味。炒青菜加木耳都好。南乳煮齋都要木耳。炆肉加木耳又得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 蒸雞我唔食,炒菜喺呢邊從未整過,南乳只買過一次...真係冇乜機會會用到木耳.

      刪除
    2. 嚴重偏食,難為了父母。😢

      刪除
    3. 冇雞味嘅雞我食喎,西人菜我生食.都唔算偏食吖.

      刪除
  3. 回覆
    1. 都有整嘅。只係以前post過唔再post啫.

      刪除
  4. 睇標題肥人都以為係特別菜色添...哈哈!

    回覆刪除
  5. 好像會用啲皮來包一齊食?

    回覆刪除
  6. 木須肉我度中餐館好普遍,好多間都有木須豬,木須牛,木須雞,上面有位網友講得啱,係用餅皮包嚟食㗎,你google "Moo shu"會見到用餅皮包嚟食嘅相
    印象中我食過一兩次咁大把,都係啲肉碎加啲菜炒埋一堆,無乜特別,我以為木須係取其諧音"肉碎" :p

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.