2019年2月5日星期二

十勝豚丼

恭喜發財!大年初一,送舊迎新。繼續清舊blog。

某日見一位日本blogger去食十勝豚丼. 即刻搵食譜啦。
https://cookpad.com/recipe/4887808

肉片用鹽,胡椒醃醃,上麵粉後煎熟備用。
汁> 三湯匙豉油,三湯匙味醂,三湯匙糖(嘩!煲糖水咩。我落個1.5湯匙都夠甜), 三湯匙酒,兩湯匙水,一茶匙だし粉.

肉片放飯面,淋啲汁.....好味呀!



29 則留言:

  1. 祝 新春大吉 出入平安 豬籠入水

    個餸名好吉利啱晒新年。十勝意思係?

    回覆刪除
  2. 祝諸事順心,身邊人待你如珠如寶!

    回覆刪除
  3. 恭喜發財! 新年快樂!
    呢個我有D興趣

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜發財!
      你有齊料就整啦.我食㗎。

      刪除
  4. 祝事事如意!恭喜發財!

    回覆刪除
  5. 祝你新年快樂!身體健康!我以為十勝只有紅豆。

    回覆刪除
  6. 王子,恭喜發財~ 有無係首相府門口貼對聯呀🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜發財!
      冇喎,我走去幫佢貼先。

      刪除
  7. 萬事勝意!身體健康 ! 恭喜發財 !

    回覆刪除
  8. 乜奧國可以食豬呀?!
    香港豬疫過年冇豬肉供應…

    回覆刪除
  9. 新年快樂,新春一入黎又係食,真有食神.
    王子新年也不回HK?

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜發財!
      好多好多年都冇返。

      刪除
  10. 一見十勝.....仲以為係紅豆豚肉丼添:P

    回覆刪除
  11. 豬籠入水,豬馬精神!
    年初一要食齋呀 :p

    回覆刪除
  12. 恭喜發財,心想事成,身體健康!

    回覆刪除
  13. 看來不錯
    祝日日有食神廚藝猛進^^

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.