2019年2月3日星期日

捷克邊境一天遊

1月27星期日難得賓賓friends唔使返工而我又得閒, 於是約埋嚟個捷克邊境一天遊. 地點由我決定,係夏天時去過嘅Lednice。
遊客熱點,星期日泊車要錢的。但係冇人有捷克銀仔喎, 點入咪錶呢? 於是走入一間酒店問職員唱.

冬天嚟遊人少好多.
慢慢睇.




啲角我估係真嘅。
之後諗住去附近嘅Mikulov食lunch順便city tour(因為嚟過幾次都冇真正行過呢度). 點知上次去嗰間餐廳冇開。城中其他餐廳一樣冇開。去下一個目的地又要成個鐘,會餓C喎. 於是決定返奧地利搵食.
離開Mikulov冇幾遠,未到奧地利,經過一間餐廳。入去問吓有冇嘢食啦. 個waitress點點頭。就喺度解決啦.
坐定定之後個waitress走咗去. 應該係叫醒個廚房。再等等等都未攞個餐牌嚟。原來英文同德文版係新鮮google translate出嚟。(個waitress喺邊境打工居然唔識德文同英文,所以冇交代就走開咗)Btw德文嘅翻譯好爆笑。
每人連一杯汽水平均只係十歐。大大份,抵食。味道都唔差。
食飽,但因為等食用多咗時間, 所以取消下個目的地,返奧地利。途經上次嚟過嘅邊境小鎮Valtice。停一停畀團友影吓相啦.
喺奧地利又想tea 一 tea喎. 於是介紹大家去Poysdorf嘅一間cafe. 
一杯嘢,一件cake,平均每人六歐。兩國物價真係差好遠。

35 則留言:

  1. Sunday 任你點,係王子霸道定係朋友仔好隨和?

    兩國物價差幾多?30%?

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 寫錯, 係人工, 係咪人工都會差好遠?

      刪除
    2. 捷克我唔知,但係匈牙利我聽過係差一半。

      刪除
  3. 又去運吉連貨都唔入咩
    連賓都有車,你就連單車都冇架,點搞呀!

    回覆刪除
  4. 奧地利好貴呀!
    不過,香港而家都好貴。

    回覆刪除
  5. 星期日,許多店都休息,搵食艱難。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實捷克星期日係開㗎,可能呢個鎮仔冬天冇遊客所以冇嘢開。

      刪除
  6. lunch 10 歐和tea 6 歐都合理?點解有分別。

    回覆刪除
  7. 遊客熱點竟然用舊式咪錶,只收銀仔唔收信用卡
    旅遊淡季就應該免費泊車吸引多啲人嚟嘛
    德文嘅翻譯好爆笑 <-- 唔影張相比我哋睇吓? :p


    回覆刪除
    回覆
    1. 信用卡仍然未係好普及。
      Post咗大家唔識笑喎。

      刪除
    2. 你解釋一吓笑點喺邊咪得囉 :p

      刪除
  8. 讓人羨慕。。
    可以穿梭歐洲各國; 食下飯嘆下茶...
    :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 一小時生活圈,就可以去咗他國。

      刪除
  9. Is there no border check between EU countries? Just like travelling between suburbs in the same city? Btw, happy new year.

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂!正常係冇邊境管制。自出自入.

      刪除
  10. 捷克邊境?我記得睇過一套鐵道遊片,在近捷克近德國邊境那邊有蒸氣火車搭呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 蒸氣火車其實好多地方都有㗎,但係多數週末先開。

      刪除
    2. 唔係呢,你講果D係「遊客蒸氣火車」,世上有僅存的民用蒸氣火車天天運行,無遊客乘搭,就在你鄰國不起眼的小鎮,我遊記就嚟寫到呢~

      刪除
  11. 祝王子新年快樂…
    乜現在度度都貴,好似普遍性…

    回覆刪除
  12. 嘩,物價相差咁遠,王子在捷克建座行宮啦.^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,會平啲喎,轉做捷克王子先。

      刪除
  13. 捷克到底等到咩時候才轉用歐元:P
    賓賓friend有冇話想出下鏡^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我時時估佢銀行好有問題所以一直都唔畀佢用歐元。
      我都唔出鏡,幾時輪到佢哋.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.