2019年2月11日星期一

Minions

某日超市有佢出現。四隻蛋,保證有兩隻係黃色物體。


中咗西部牛仔同個截順風車。再買多次都係呢兩個,有冇咁啱呀!
早前亦買過大蛋。佢呢個系列有五款.買咗四次都係唔同.
最近又見有新大蛋。有三款。
條龍上埋色就更加好.
另一




34 則留言:

  1. 咁大年紀都依然好有童真。

    王子都係偏好黃色嘢丶開黃腔!

    回覆刪除
  2. 低低地😔
    草裙舞你有啦

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 如果唔係卡通主題我就冇興趣喇。

      刪除
  4. 呢三隻野我也好鍾意的,揮春也是佢地, 好鬼盞鬼.

    回覆刪除
  5. 乜Minions呢個公仔奧國仲興架?!!

    回覆刪除
  6. 係黃都啱喎....王子不如叫黃子喇XXD

    回覆刪除
  7. 其實小黃人真係好得意...肥人有時見到D產品都會想買呢...雖然唔係中意小黃人..哈哈!

    回覆刪除
  8. 我度無kinder surprise(überraschung),因為比政府禁咗,只得kinder joy,外形係隻蛋,但係要中間搣開,一半係唔知乜鬼醬加兩粒餅仔,要用匙羹畢嚟食,另一半係玩具

    回覆刪除
    回覆
    1. 你度禁咗真係好騎呢.啲人唔識分邊啲食得邊啲唔食得?

      刪除
    2. 哈哈,係怕會哽親,你睇呢條片一開始嗰條友就知喺幾危險喇,大人都係咁,何況細蚊仔呢:
      https://www.youtube.com/watch?v=B66H_hSZ_m8

      另外有條法例話食品唔可以含有無營養嘅物質,而kinder joy係食品同玩具分開所以OK:
      https://www.youtube.com/watch?v=sm2Tk3XHuGg

      刪除
    3. 嘩!成個放入口.
      第二個video嗰條友唔知有隻羹。。。。Btw我呢邊都有賣Kinder Joy㗎。

      刪除
    4. 未見過你寫kinder joy,以為kinder joy係專係為我度而設添 :p
      咁你度啲kinder joy係咪一樣咁嘅款?睇個樣好似好難食咁

      刪除
    5. kinder joy其實唔係好興。
      食味都OK嘅。只係我唔多鍾意嗰坺白色。

      刪除
  9. 就嚟你似咗佢個樣啦,對得多.哈..

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔怕.只有黃面婆,但冇黃面佬。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.