2019年2月25日星期一

活化電話亭

呢個世代仲有邊個會用電話亭吖.
最近見某電信商將電話亭改做領件箱。

因為呢邊唔似香港咁會有屋邨商場可以安呢啲領件箱除咗郵局,就只有喺街邊但係市區又冇位喎. 利用呢個位真係一個好主意。

30 則留言:

  1. 回覆
    1. 我噚日睇香港嘅報導話倫敦有啲改咗做差電站。

      刪除
  2. 好聰明。

    超人冇得變身囉!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我噚日睇香港嘅報導話倫敦有啲改咗做差電站solar box。

      刪除
  4. 呢度有人改左擺書, 鐘意可以攞走

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度已經有呢啲書櫃,所以電話亭冇轉做呢個用途。

      刪除
  5. 其實香港的電話亭...
    都應該想想法子如何好好“reuse”....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我前日睇香港嘅報導,都有講點樣活化好.

      刪除
  6. 又ok喎,不過locker位比較細少少

    回覆刪除
  7. 點解郵差唔就咁將啲包裹放喺收件人屋企門口?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你度啲人都算仲係好純,唔會唔見掛?
      而家有tracking system比你check住郵件幾時抵達,又周圍都有security cameras,好少會唔見
      如果係寄私人郵件,我度郵局會問你要唔要加兩蚊買保險
      如果係網購,收唔到就就同間網上商店講囉,佢哋會寄過份比你
      我咁耐只試過一次收唔到,係幫襯amazon買tablet,佢哋好快再寄過另一份比我,但幾日後我又無啦啦收到之前寄失嗰份,變咗收到兩個tablets,我將其中一個寄返比amazon

      刪除
    2. 會㗎。試個有同樓嘅人貼告示問有冇人見過佢嘅包裹。
      周圍都有security cameras...你就錯喇。我呢邊講私隱,唔可以亂裝閉路電視㗎。

      刪除
    3. 咁你度興唔興用門鐘?而家好多門鐘本身都係一部camera
      屋企正門又有無防盜電眼?而家可以裝電子防盜電眼,門口外面有乜風吹草動都紀錄晒
      呢啲都係裝喺自己屋企度門度,唔會唔比你裝嘅
      可能人哋屋企裝咗你唔知啫?

      刪除
    4. 正門無防盜電眼好似唔多興呢度.

      刪除
    5. 咁如果突然有人嚟拍門,無得用電眼裝吓係乜水,你點知應唔應該開門呀?

      刪除
    6. 通常只係郵差同速遞,佢話係咪開畀去上樓囉.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.